برگزاری کلاسها
1399/9/24 دوشنبه
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
امکان مراجعه به سایت برگزاری آزمون آزمایشی دروس عمومی مقطع کارشناسی تا پایان آذرماه

.





مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: سایت برگزاری آزمون آزمایشی دروس عمومی مقطع کارشناسی دانشجویان دانشگاه پیام نور تا پایان آذرماه دایر است و دانشجویان می توانند تا زمان مقرر در هر ساعتی وارد سایت به نشانی  http://sanjesh.pnu.ac.ir شده و با نحوه برگزاری آزمون آنلاین دروس عمومی آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز افزود: آزمون آزمایشی دروس عمومی با هدف آشنایی دانشجویان با نحوه آزمون پایان ترم، اطلاع از تاريخ دروس عمومى که قرار است امتحان دهند و همچنین کاستی های احتمالی برگزار و با توجه به حجم بالای استقبال دانشجویان، امکان مراجعه به سایت آزمون تا پایان آذرماه برای تمامی دانشجویان فراهم شد.

وی همچنین با اشاره به نواقصی که امروز در برگزاری آزمون مشاهده شد، تاکید کرد: یکی دیگر از دلایل برگزاری آزمون آزمایشی، محک زدن نقاط قوت و ضعف سیستم برگزاری امتحان بود که خوشبختانه این موضوع محقق شد و دانشجویان به هیچ عنوان نگران آزمون آنلاین پایان ترم خود نباشند. آزمون پایان ترم در نهایت دقت و سلامت و بدون اشکال برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: دانشجویان با ورود به محیط آزمون آزمایشی دروس عمومی می توانند پرسش های احتمالی خود را از طریق شماره های پشتیبانی که در لینک زیر وجود دارد، مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

امیرحسین بهروز ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: آزمون های دروس عمومی پایان نیمسال دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به صورت آنلاین و سراسری از اول دی ماه آغاز می شود.


 نکته مهم:  مجددا لازم به ذکر است که تا پایان آذرماه، دانشجویان می توانند در هر ساعت از شبانه روز با ورود به سامانه، ضمن شرکت در آزمون آزمایشی برای آشنایی با محیط برگزاری آزمون ها، عناوین دروس و زمان برگزاری امتحانات دروس عمومی خود را نیز مشاهده نمایند. ضمنا تنها درگاه رسمی ورود به سامانه آزمون های دروس عمومی دانشگاه پیام نور آدرس sanjesh.pnu.ac.ir است. لذا از استفاده از سایر آدرس های منتشر شده در فضای مجازی جدا خودداری فرمائید.

 نکته مهم:  دروس عمومی که آزمون پایان ترم آنها در این سامانه برگزار می شود عبارتند از: حفظ جزء 30 قرآن کریم، فارسی عمومی، زبان خارجی عمومی، تربیت بدنی(بخش تئوری)، ورزش1(بخش تئوری)، دانش خانواده و جمعیت، اندیشه اسلامی۱، اندیشه اسلامی۲، فرهنگ و تمدن اسلام و ایران، آیین زندگی(اخلاق کاربردی)، اخلاق اسلامی(مبانی و مفاهیم)، فلسفه اخلاق(با تکیه بر مباحث تربیتی)، تفسیر موضوعی قرآن، تفسیر موضوعی نهج البلاغه، انقلاب اسلامی ایران، آشنایی با قانون اساسی، اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) 

 توجه : برای مشاهده راهنمای کامل نحوه شرکت در آزمونهای پایان ترم دروس عمومی از طریق سامانه مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور، نکات مهم مربوط به استفاده از سامانه و شماره های کارشناسان پشتیبان سامانه در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، 
اینجا کلیک کنید 


 توضیحات تکمیلی روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران

درخصوص آزمون آنلاین آزمایشی دروس عمومی روز یکشنبه 99/9/24
 و لینک غیر رسمی انتشار یافته 

 






 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر