امتحانات
1402/3/24 چهارشنبهتاریخ درج خبر: 1402/2/23 - به روز رسانی شده در تاریخ 1402/3/28
از 27 تا 31 خردادماه 1402
برگزاری آزمونهای پایان ترم دروس عمومی به صورت غیرحضوری و اینترنتی

.



آزمونهای پایان ترم دروس عمومی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه پیام نور از 27 تا 31 خردادماه 1402 (طبق تاریخ و ساعتهای اعلام شده در کارت ورود به جلسه آزمون (گزارش 428))، به صورت  غیرحضوری و اینترنتی  برگزار می شود.

آدرس سامانه آزمونی مرکز سنجش و آزمون، https://edu.pnu.ac.ir  می‌باشد.


نکته1: جهت ورود به سامانه آزمون، نام کاربری : شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سیستم جامع گلستان می‎‌باشد.
توجه: نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع، شماره دانشجویی است.

نکته2: نام كاربري و كلمه عبور را به صورت اعداد انگليسي وارد نماييد، در صورت داشتن خطای نامعتبر بودن نام کاربری و کلمه عبور می توانید از گزینه فراموشی جهت بازیابی اطلاعات ورود اقدام فرمایید؛ ضمنا می توانید جهت رفع هرگونه اشکال با شماره های 02184234602 و یا 02184234605 تماس بگیرید.  
 
نکته3: حتما از مرورگر chrome استفاده نمایید.

نکته4: لازم به ذکر است که تاریخ و ساعت دقیق آزمون پایان ترم دروس عمومی بر اساس تقسیم‌بندی استانی در کارت آزمون دانشجویان (گزارش 428) لحاظ شده است و دانشجویان گرامی می توانند این گزارش را (از 28 اردیبهشت ماه) از سیستم جامع گلستان دریافت نمایند.
 تذکر مهم:  آزمون پایان ترم درس «تفسیر موضوعی نهج البلاغه» در روز سه شنبه 16 خردادماه 1402 رأس ساعت 08:00 صبح به صورت سراسری برگزار می‌گردد.

نکته5: با توجه به مشاهده مواردی در خصوص عدم سازگاری سامانه به نسخه های قدیم اندروید، نسبت به بروزرسانی نسخه جدید گوشی های خود اقدام نمایید و در صورت عدم امکان استفاده از نسخه‌های جدید نرم افزارهای گوشی، از رایانه جهت شرکت در آزمون استفاده نمایید.
* مشاهده پیغام "پایان امتحان" و عدم اجازه به دانشجو برای ادامه ی آزمون، به علت اتمام زمان آزمون می باشد.
* در صورت مشاهده خطاهای ذیل، خطا با Refresh توسط کلید F5 و CTRL+F5  و در گوشی تلفن همراه با کشیدن انگشت روی صفحه به سمت پایین قابل رفع می باشد: 
الف-  نمایش سؤال و گزینه ها به صورت undefined 
ب-  پیغام "شما هنوز به این سؤال نرسیده اید" 
ج- پیغام "برخی سرویس ها به درستی بارگذاری نشده" 
د- مشاهده صفحه سفید در هنگام ورود به آزمون 
*مشاهده پیغام خطای "در حال دریافت فرم امتحان" و  نیز راهنمایی دانشجو به خارج سامانه، به علت کندی یا قطع اینترنت در زمان آزمون می باشد که دانشجو حتما از پایداری اینترنت خود قبل از آزمون اطمینان حاصل نموده و مجدداً سیستم خود را Refresh نماید.
 

اطلاعیه مهم مورخ 1402/3/28: یکی از مشکلات عمده اعلام شده توسط دانشجویان در برگزاری آزمون های دروس عمومی نیمسال جاری، عدم مطابقت ساعت آزمون در گزارش 428 و سامانه آزمون (برای برخی از دانشجویانی که با تلفن همراه جهت شرکت در آزمون وارد سامانه می شوند) می باشد. آزمون های دروس عمومی، بر اساس ساعت رسمی کشور و مطابق با تاریخ و ساعت قید شده در گزارش 428 دانشجو برگزار می شود و دانشجویان در صورت مشاهده عدم تطابق ساعت آزمون در تلفن همراه، بدون توجه به ساعت مشاهده شده، بر روی عنوان آزمون کلیک نموده و وارد آزمون شوند و یا جهت شرکت در آزمون به رایانه ثابت (pc) یا لپ تاپ مراجعه نمایند. 



توجه: فایل راهنمای دانشجویان جهت ورود و شرکت در آزمون مجازی دروس عمومی از لینک زیر قابل دریافت است.
فايل هاي مربوطه :
راهنماي سامانه آزمون دروس عمومي پيام نور.pdf959.386 KB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر