فرهنگی
1402/1/24 پنجشنبه
بیانیه
دعوت دانشگاه پیام نور استان تهران از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

.



روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، از تمامی مردم ایران، دانشگاهیان و به ویژه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.


متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:


«روز قدس روز اسلام است».  امام خمینی (ره)

حضرت امام خمینی (ره)، ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش) در پیامی خطاب به مسلمین جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید. 

روز جهانی قدس، یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین، با شکوه و گسترده، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند.

ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان تهران در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان، اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب، و همچنین اعلام همبستگی با مردم فلسطین، از تمامی اقشار مختلف ملت ایران به خصوص خانواده فهیم و فرهیخته دانشگاه دعوت می نماید، همراه و همگام با صفوف به هم فشرده مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی و هم استانی های بزرگوار، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از فلسطین و محور مقاومت اعلام دارند.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر