فرهنگی
1401/9/21 دوشنبه
قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر
فراخوان هفتمین جشنواره آموزشی و تحصیلی «جایزه ملی ایثار»

.




با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر و امام شهیدان (ره) و به منظور ارج نهادن به فعالیت‌ها و تلاش‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر، " هفتمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار" با مشارکت وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری؛ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌گردد.

دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر کلیه مقاطع تحصیلی علاقه مند به شرکت در جشنواره مذکور، ضروری است پس از مطالعه دقیق دستورالعمل اجرایی مربوطه، و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دستورالعمل مذکور، تقاضانامه ثبت نام را به دقت تکمیل نموده و به همراه کلیه مدارک و مستندات مربوط، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 1401/9/23 به امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه (طبقه همکف ساختمان شهید فائزی (ساختمان اداری)) تحویل نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی می توانید در ساعات اداری با شماره 02184234612 تماس بگیرید.


 برای مشاهده دستورالعمل اجرایی انتخاب و معرفی دانشجویان شاهد و ایثارگر شرکت کننده در جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، اینجا کلیک کنید 

 برای دریافت (دانلود فایل word) فرم ثبت نام در جشنواره نیز اینجا کلیک نمایید 



 


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر