آموزش
1402/11/14 شنبه
از 16 تا 28 بهمن 1402
اعلام زمان و نحوه حذف و اضافه دروس نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه پیام نور

.



با توجه به اینکه زمان حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه پیام نور از 16 بهمن آغاز و تا 28 بهمن ماه ادامه دارد، لذا:


1- نسبت به انجام انتخاب واحد و یا حذف و اضافه دروس خود از مسیر زیر در سیستم جامع گلستان اقدام نمایید: 

منوی ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> ثبت نام اصلی




2- دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد موفق به اخذ واحد نشده اند نیز در مهلت حذف و اضافه می توانند پس از پرداخت بدهی قبلی (در صورت وجود) و شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.
پرداخت آنلاین : منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو 
توجه: برای پرداخت آنلاین شهریه، به یک کارت بانکی (از مجموعه بانکهای عضو شتاب) که رمز دوم (رمز اینترنتی) آن فعال باشد نیاز دارید.



3- محدودیتی برای حذف دروسی که قبلا انتخاب کرده‌اید و یا اضافه‌کردن دروس انتخابی جدید وجود ندارد. البته برای مشاهده کلاسهای دروسی که در زمان حذف و اضافه انتخاب می کنید ( کلاسهای مجازی در سامانه LMS)، باید منتظر به روز رسانی بعدی سامانه بمانید.



4- حداکثر واحد قابل اخذ دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی به مقطع تحصیلی و معدل نیمسال قبل ایشان بستگی دارد. برای مشاهده بخشنامه مربوطه، اینجا کلیک کنید...  
ملاک انتخاب واحد دانشجویان (به غیر از ورودی‌های جدید)، معدل نیمسال اول 1403-1402 می باشد. ضمنا دانشجویانی که به هر دلیل (اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می‌باشند، انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی (غیر از تابستان) انجام دهند.



5- پیش از انتخاب واحد، لیست ارائه دروس و لیست منابع رشته خود را از طریق لینک های زیر دریافت و مطابق آن دروس خود را تعیین نمایید. ضمنا رعایت پیش نیاز دروس الزامی می‌باشد.
این لیست را در ابتدای هر ترم مجددا دریافت و بررسی نمایید تا در صورت تغییر از آن مطلع شوید.

دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی  
توجه: پس از ورود به لینک بالا بر روی نام رشته مورد نظر کلیک کنید

دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی ارشد 
توجه: پس از ورود به لینک بالا بر روی نام بخش علمی مربوط به رشته مورد نظر کلیک کنید


مشاهده فیلم آموزشی راهنمای پرداخت شهریه، انتخاب واحد و دریافت لیست ارائه دروس (کلیک کنید)    



6- در صورت بروز هرگونه مشکلی درخصوص ارائه دروس در سیستم جامع گلستان، انتخاب واحد و یا برنامه های کلاسی اعلام شده، موضوع را در سامانه پاسخگویی و ثبت درخواست به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir  ارسال نمایید.
سامانه پاسخگویی و ثبت درخواست راهی است که دانشجویان استان تهران می توانند به صورت غیرحضوری با کارشناسان در ارتباط باشند و سوالات، امور آموزشی و مشکلات خود را مطرح کنند و در همان سامانه پاسخ را دریافت نمایند.
برای ارتباط با واحد برنامه ریزی دانشگاه نیز می توانید با شماره 02184234611 و یا 02176320428 تماس حاصل نمایید و یا به کاربری https://eitaa.com/rhyejk در پیام رسان «ایتا» پیام بدهید. (درخصوص مشکلات انتخاب واحد، ارائه نشدن دروس، تکمیل ظرفیت کلاسها و...)




7- پس از انجام انتخاب واحد، برای مشاهده واحدهای ثبت شده و تاریخ کلاسها و امتحان آنها نسبت به دریافت گزارش ثبت نام از سیستم جامع گلستان ( منوی ثبت نام -> گزارش های ثبت نام -> ثبت نام -> 101-گزارش نتیجه ثبت نام (ترمیم) دانشجو در طول ثبت نام ) اقدام نمایید.
در صورت ایجاد هر گونه تغییر در انتخاب دروس و نیز در آخرین روز حذف و اضافه، گزارش فوق را مجددا دریافت و تا پایان ترم نزد خود نگاه دارند. کلاس ها طبق گزارش 101 برگزار خواهد شد.


سامانه برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان تهران:  https://Lms.tpnu.ac.ir


برای مشاهده اخبار، اطلاعیه ها و راهنماهای مربوط به شیوه برگزاری کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 نیز  اینجا کلیک کنید 
 


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر