آموزش
1402/11/1 یکشنبهتاریخ درج خبر: 1402/10/16 - به روز رسانی شده در تاریخ 1402/11/1
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خبر داد:
شرایط بازگشت به تحصیل دانشجویان عدم مراجعه در دانشگاه پیام نور فراهم شد

.




معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از شرایط بازگشت به تحصیل دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 1392 لغایت 1399 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر شجاعی فرد؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از شرایط بازگشت به تحصیل دانشجویان که در موعد مقرر ثبت نام و مراجعه نکردند، خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای دانشجویان از سراسر کشور برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه فراهم شد.

دکتر شجاعی فرد با عنوان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 92 تا 99 است، افزود: دانشجویان ورودی سال 92 تا 99 که تقاضای ادامه تحصیل دارند می توانند با مراجعه به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور، اقدامات لازم را انجام دهند. 

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: این مصوبه صرفا مختص دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و شامل دانشجویان دکتری نمی شود.


 
لازم به ذکر است که به استناد مصوبات پنجاه و نهمین نشست عادی هیات امنای محترم دانشگاه مورخ 16/05/1402، در راستای امکان ادامه تحصیل دانشجویان مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد ورودی سال 1392 لغایت 1399 که در موعد مقرر برای ادامه تحصیل و ثبت‌نام مراجعه نکرده‌اند، مقررگردید امکان ثبت‌نام و ادامه تحصیل ایشان با شرایط ذیل فراهم گردد:
برای دانشجویان عدم مراجعه به منظور بازگشت به تحصیل و ثبت‌نام در قالب سنوات مجاز تحصیل، مشروط به فعال بودن رشته در مرکز/ واحد در همان نیمسال تحصیلی و نداشتن مشکل خدمت نظام وظیفه (برای دانشجویان پسر) و همچنین دارا بودن سایر ضوابط و مقررات آموزشی دانشگاه، نسبت به اعطای مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و با پرداخت شهریه بر مبنای شهریه جاری، برای نیمسال‌های تحصیلی دارای وقفه تحصیلی اقدام گردد. دانشجویان موضوع این مصوبه می‌توانند پس از پرداخت شهریه نیمسال‌های عدم مراجعه برابر با آخرین شهریه جاری مصوب هیأت امنا، ادامه تحصیل دهند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر