آموزش
1401/11/16 یکشنبه
از 16 تا 27 بهمن 1401
اعلام زمان و نحوه حذف و اضافه دروس نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه پیام نور

.




با توجه به اینکه زمان حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه پیام نور از 16 بهمن آغاز و تا 27 بهمن ماه ادامه دارد، لذا:


1- نسبت به انجام انتخاب واحد و یا حذف و اضافه دروس خود از مسیر زیر در سیستم جامع گلستان اقدام نمایید: 

منوی ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> ثبت نام اصلی



2- دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد موفق به اخذ واحد نشده اند نیز در مهلت حذف و اضافه می توانند پس از پرداخت بدهی قبلی (در صورت وجود) و شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.
پرداخت آنلاین : منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو 
توجه: برای پرداخت آنلاین شهریه، به یک کارت بانکی (از مجموعه بانکهای عضو شتاب) که رمز دوم (رمز اینترنتی) آن فعال باشد نیاز دارید.



3- محدودیتی برای حذف دروسی که قبلا انتخاب کرده‌اید و یا اضافه‌کردن دروس انتخابی جدید وجود ندارد. البته برای مشاهده کلاسهای دروسی که در زمان حذف و اضافه انتخاب می کنید ( کلاسهای مجازی در سامانه LMS)، باید منتظر به روز رسانی بعدی سامانه (که معمولا به صورت هفتگی انجام می شود) بمانید.



4- ملاک انتخاب واحد دانشجویان (به غیر از ورودی‌های جدید)، معدل نیمسال اول 1402-1401 می باشد. ضمنا دانشجویانی که به هر دلیل (اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می‌باشند، انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی (غیر از تابستان) انجام دهند.



5- پیش از انتخاب واحد، لیست ارائه دروس و لیست منابع رشته خود را از طریق لینک های زیر دریافت و مطابق آن دروس خود را تعیین نمایید. ضمنا رعایت پیش نیاز دروس الزامی می‌باشد.
این لیست را در ابتدای هر ترم مجددا دریافت و بررسی نمایید تا در صورت تغییر از آن مطلع شوید.

دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی  
توجه: پس از ورود به لینک بالا بر روی نام رشته مورد نظر کلیک کنید

دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی ارشد 
توجه: پس از ورود به لینک بالا بر روی نام بخش علمی مربوط به رشته مورد نظر کلیک کنید


مشاهده فیلم آموزشی راهنمای پرداخت شهریه، انتخاب واحد و دریافت لیست ارائه دروس (کلیک کنید)    




6- در صورت بروز هرگونه مشکلی درخصوص ارائه دروس در سیستم جامع گلستان، انتخاب واحد و یا برنامه های کلاسی اعلام شده، موضوع را در سامانه پاسخگویی و ثبت درخواست به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir  ارسال نمایید.
سامانه پاسخگویی و ثبت درخواست راهی است که دانشجویان استان تهران می توانند به صورت غیرحضوری با کارشناسان در ارتباط باشند و سوالات، امور آموزشی و مشکلات خود را مطرح کنند و در همان سامانه پاسخ را دریافت نمایند.
برای ارتباط با واحد برنامه ریزی دانشگاه نیز می توانید با شماره 02184234611 تماس حاصل نمایید. (درخصوص مشکلات انتخاب واحد، ارائه نشدن دروس، تکمیل ظرفیت کلاسها و...)




7- پس از انجام انتخاب واحد، برای مشاهده واحدهای ثبت شده و تاریخ کلاسها و امتحان آنها نسبت به دریافت گزارش ثبت نام از سیستم جامع گلستان ( منوی ثبت نام -> گزارش های ثبت نام -> ثبت نام -> 101-گزارش نتیجه ثبت نام (ترمیم) دانشجو در طول ثبت نام ) اقدام نمایید.
در صورت ایجاد هر گونه تغییر در انتخاب دروس و نیز در آخرین روز حذف و اضافه، گزارش فوق را مجددا دریافت و تا پایان ترم نزد خود نگاه دارند. کلاس ها طبق گزارش 101 برگزار خواهد شد.


سامانه برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان تهران:  http://Lms.tpnu.ac.ir


برای مشاهده اخبار، اطلاعیه ها و راهنماهای مربوط به شیوه برگزاری کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 نیز  اینجا کلیک کنید 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر