آموزش
1401/5/15 شنبه
+ لیست دانشجویان ریزشی دروس عمومی
اطلاعیه مهم درخصوص برگزاری آزمون ریزشی دروس عمومی برای دانشجویان فاقد نمره در سیستم گلستان

.


بدینوسیله به اطلاع دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند؛ آزمون مجدد (ریزشی) دروس عمومی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 برای دانشجویان فاقد نمره، همزمان با امتحانات پایان ترم تابستان 1401 و به شرح ذیل برگزار می گردد:
  1. آزمون به صورت حضوری و متمرکز برگزار خواهد شد. ثبت نام دانشجویان در آزمون ریزشی نیز توسط دانشگاه انجام شده است.
  2. شرکت دانشجویان در آزمون فوق اجباری است و در صورت عدم شرکت در آزمون برای دانشجو غیبت محسوب می‌گردد.
  3. این دروس جزء سقف انتخاب واحد دوره تابستان محسوب نمی شوند .
  4. در صورتیکه دانشجو درس فوق را در دوره تابستان اخذ نموده است در اسرع وقت به دانشجو اطلاع رسانی گردد حداکثر تا قبل از دریافت Np نسبت به حذف درس برای دانشجو اقدام گردد.
  5. در صورتیکه دانشجویی در دوره تابستان انتخاب واحد داشته و نسبت به تغییر محل آزمون اقدام نموده است، آزمون دروس عمومی ریزشی دانشجویان فوق نیز در محل امتحانی دانشجو برگزار خواهد بود.
  6. در صورتیکه دانشجویی در دوره تابستان انتخاب واحد نداشته و صرفاً جهت برگزاری آزمون دروس عمومی در آزمو‌نهای دوره تابستان شرکت می نماید، محل آزمون دانشجو، مطابق محل آزمون  نیمسال دوم 1401-1400 (فایل پیوست) می‌باشد. 
  7. تاریخ و ساعت آزمون دروس عمومی به دو شیوه ارائه شده است، در صورتیکه درسی در دوره تابستان ارائه شده باشد تاریخ و ساعت دروس عمومی فوق مطابق با تاریخ و ساعت دروس عمومی دوره تابستان بوده، لذا دانشجویان دروس ریزشی نیز باید در این تاریخ و ساعت آزمون دروس عمومی دوره تابستان در جلسه امتحان حضور یابند. برای دروس عمومی که در دوره تابستان ارائه نشده است آزمون در دو روز 2 و 5 شهریور برگزار خواهد شد که الزامی است در صورتیکه دانشجویی در یک نوبت بیش از یک آزمون دارد زمان کافی به دانشجو داده شود.
  8. تاریخ و ساعت آزمون دروس ریزشی (دروس عمومی لیست پیوست) در کارت آزمون دانشجویان (گزارش 428) قابل رویت نبوده و دانشجویان جهت اطلاع از تاریخ و ساعت دروس عمومی  باید گزراش 427 را نیز دریافت نمایند.

دانشجویانی که به دلیل عدم هماهنگی ساعت آزمون دروس عمومی درج شده در کارت آزمون با ساعت اعلامی با سامانه، توسط  استان با این مرکز مکاتبه داشته اند و نیز سایر اشکالات آزمونی دانشجو که به صورت موردی و با تایید و نظارت استان با این مرکز مکاتبه شده است نیز در لیست دانشجویان ریزشی قرار خواهد گرفت و پس از صحت ادعای این دانشجویان و بررسی در سامانه به عنوان دانشجوی ریزشی محسوب و ثبت نام خواهند شد. لذا برگزاری آزمون این دسته از دانشجویان منوط به ثبت نام و موجود بودن اطلاعات دوس فوق در گزارش 427 خواهد بود. 



لیست دانشجویان دارای آزمون ریزشی دروس عمومی و تاریخ برگزاری آزمون آنها از طریق لیستهای ذیل قابل مشاهده می باشد.
فايل هاي مربوطه :
ثبت نام ريزشي.xlsx126.021 KB
ليست دانشجويان ريزشي دروس عمومي.xlsx296.758 KB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر