برگزیده ها
1400/7/3 شنبه
مهری دیگر از راه رسید
پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، فرا رسیدن ماه مهر و  آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش پژوهان و جامعه دانشگاهیان تبریک گفت.

مهرماه از راه ‌رسید و فصل جدیدی از رویش علم و دانش آغاز شد. هر سال، آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید، جوشش دوباره‌ای در مسیر شکوفایی علمی و تعالی فردی و اجتماعی را در پی دارد و دانشگاه‌ها به‌عنوان مهد تعلیم و تربیت انسان‌های متعهد و متخصص پویایی بیشتری می‌یابند.

تقارن باشکوه آغاز فصل علم و دانش با ماه صفر و هفته دفاع مقدس و آموزه های آنها، یادآور این است که می توان با کسب دانش و فضیلت مرزهای جدید علم و دانش را درنوردید و با پیوند علم و ایمان، قله‌های رفیع پیروزی و کامیابی را فتح کرد.

اینجانب ضمن پاسداشت هفته شکوهمند «دفاع مقدس»، آغاز سال تحصیلی و شروع سالی دیگر در تقویم تعلیم و تربیت را به جامعه دانشگاهی به‌ویژه دانشجویان عزیز و نیز اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران صمیمانه تبریک می‌گویم و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی توأم با تندرستی، موفقیت و بهروزی را خواهانم.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر