برگزیده ها
1400/7/3 شنبه
مهری دیگر از راه رسید
پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید



به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، فرا رسیدن ماه مهر و  آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش پژوهان و جامعه دانشگاهیان تبریک گفت.

مهرماه از راه ‌رسید و فصل جدیدی از رویش علم و دانش آغاز شد. هر سال، آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید، جوشش دوباره‌ای در مسیر شکوفایی علمی و تعالی فردی و اجتماعی را در پی دارد و دانشگاه‌ها به‌عنوان مهد تعلیم و تربیت انسان‌های متعهد و متخصص پویایی بیشتری می‌یابند.

تقارن باشکوه آغاز فصل علم و دانش با ماه صفر و هفته دفاع مقدس و آموزه های آنها، یادآور این است که می توان با کسب دانش و فضیلت مرزهای جدید علم و دانش را درنوردید و با پیوند علم و ایمان، قله‌های رفیع پیروزی و کامیابی را فتح کرد.

اینجانب ضمن پاسداشت هفته شکوهمند «دفاع مقدس»، آغاز سال تحصیلی و شروع سالی دیگر در تقویم تعلیم و تربیت را به جامعه دانشگاهی به‌ویژه دانشجویان عزیز و نیز اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران صمیمانه تبریک می‌گویم و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی توأم با تندرستی، موفقیت و بهروزی را خواهانم.




 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir