برگزیده ها
1395/11/20 چهارشنبه
مراسم گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر و بزرگداشت شهید محمدعلی طلوعی مقدم (دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و رئیس فقید اداره راه و شهرسازی رودهن و پردیس) در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار گردید (تاریخ درج خبر: 20/11/95)

.



مراسم گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر و بزرگداشت شهید محمد علی طلوعی مقدم (دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و رئیس فقید اداره راه و شهرسازی رودهن و پردیس) در روز چهارشنبه 20/11/95 در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار گردید.






دکتر یدالهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این مرکز گفت: امنیت، ثبات و آرامش امروز میهن اسلامی مرهون جانفشانی، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی دلاور مردان و شیرزنانی است که به ندای رهبر و مراد خود لبیک گفتند و دیو استبداد و ظلم و جور را از وطن بیرون راندند. امروز وظیفه اقشار مختلف مردم به ویژه نسل بیدار و آگاه دانشجو و دانشگاهیان، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف و آرمانهای والای شهدا و امام شهدا _ بنیانگذار کبیر انقلاب؛ حضرت روح الله _ است که این منظور تنها در مسیر گوش سپردن و اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای محقق خواهد شد.


دکتر مهدی یدالهی همچنین با مقایسه ایران و سایر کشورهای منطقه  از نظر امنیت و ثبات اجتماعی خاطرنشان ساخت: نعمت امنیت و آرامشی که در حال حاضر در میهن اسلامی حکمفرماست به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و به واسطه هدایتهای امام خمینی(ره) و رهبری حکیمانه و خردمندانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب است که باید قدر این نعمت را به خوبی بدانیم و در پاسداشت آن بکوشیم.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ادامه با اشاره به جانفشانی دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و رئیس فقید اداره راه وشهرسازی شهرستان پردیس، شهید محمد علی طلوعی مقدم در راه خدمت و مسئولیت طی حادثه ریزش بهمن در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اظهار داشت: این ایثار و فداکاری و نثارجان شیرین در راه آرامش و آسایش هموطنان، برخاسته از همین فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. شهید طلوعی مقدم با نثار جان شیرین خویش بار دیگر به ما درس غیرت، شجاعت، فداکاری و ایثار داد.


دکتر مهدی یدالهی همچنین گزارشی اجمالی از روند پیشرفت و تکمیل پروژه های زیربنائی و عمرانی دانشگاه و امور آموزشی و فرهنگی برای حاضرین ارائه داد.


در ابتدای جلسه نیز خانم سحر اسدالهی از اساتید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به قرائت شعر و دلنوشته ای در خصوص انتظار و انقلاب اسلامی پرداختند.

 
پخش کلیپ ها و سرودهای انقلابی، شعرخوانی آقای سلطان محمدی (گوینده کافه رادیو دماوند) در مراسم، پذیرایی و... نیز از دیگر بخش های این برنامه بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر