برگزیده ها
1395/11/20 چهارشنبه
مراسم گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر و بزرگداشت شهید محمدعلی طلوعی مقدم (دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و رئیس فقید اداره راه و شهرسازی رودهن و پردیس) در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار گردید (تاریخ درج خبر: 20/11/95)
به همت امور فرهنگی و کانون بینش نو


مراسم گرامیداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر و بزرگداشت شهید محمد علی طلوعی مقدم (دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و رئیس فقید اداره راه و شهرسازی رودهن و پردیس) در روز چهارشنبه 20/11/95 در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار گردید.






دکتر یدالهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این مرکز گفت: امنیت، ثبات و آرامش امروز میهن اسلامی مرهون جانفشانی، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی دلاور مردان و شیرزنانی است که به ندای رهبر و مراد خود لبیک گفتند و دیو استبداد و ظلم و جور را از وطن بیرون راندند. امروز وظیفه اقشار مختلف مردم به ویژه نسل بیدار و آگاه دانشجو و دانشگاهیان، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف و آرمانهای والای شهدا و امام شهدا _ بنیانگذار کبیر انقلاب؛ حضرت روح الله _ است که این منظور تنها در مسیر گوش سپردن و اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای محقق خواهد شد.


دکتر مهدی یدالهی همچنین با مقایسه ایران و سایر کشورهای منطقه  از نظر امنیت و ثبات اجتماعی خاطرنشان ساخت: نعمت امنیت و آرامشی که در حال حاضر در میهن اسلامی حکمفرماست به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و به واسطه هدایتهای امام خمینی(ره) و رهبری حکیمانه و خردمندانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب است که باید قدر این نعمت را به خوبی بدانیم و در پاسداشت آن بکوشیم.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ادامه با اشاره به جانفشانی دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و رئیس فقید اداره راه وشهرسازی شهرستان پردیس، شهید محمد علی طلوعی مقدم در راه خدمت و مسئولیت طی حادثه ریزش بهمن در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اظهار داشت: این ایثار و فداکاری و نثارجان شیرین در راه آرامش و آسایش هموطنان، برخاسته از همین فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. شهید طلوعی مقدم با نثار جان شیرین خویش بار دیگر به ما درس غیرت، شجاعت، فداکاری و ایثار داد.


دکتر مهدی یدالهی همچنین گزارشی اجمالی از روند پیشرفت و تکمیل پروژه های زیربنائی و عمرانی دانشگاه و امور آموزشی و فرهنگی برای حاضرین ارائه داد.


در ابتدای جلسه نیز خانم سحر اسدالهی از اساتید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به قرائت شعر و دلنوشته ای در خصوص انتظار و انقلاب اسلامی پرداختند.

 
پخش کلیپ ها و سرودهای انقلابی، شعرخوانی آقای سلطان محمدی (گوینده کافه رادیو دماوند) در مراسم، پذیرایی و... نیز از دیگر بخش های این برنامه بود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir