1403/2/6 پنجشنبه
نماینده سازمان سنجش خبر داد؛
رقابت 940 داوطلب دماوندی در نوبت اول آزمون سراسری 1403 در دانشگاه پیام نور دماوند + تصاویر

.



نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان دماوند از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر داود غلامرضایی، سرپرست دانشگاه پیام نور دماوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر جدید سازمان سنجش در خصوص امنیت آزمون اظهار کرد: در این مرحله میزبان مجموعاً ۹۴۰ داوطلب خواهیم بود.

وی افزود: این داوطلبان در نوبت‌های صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ( ۲۹۳ نفر گروه علوم انسانی و ۱۶۰ نفر گروه علوم ریاضی)، بعد از ظهر همین روز ( ۸۳ نفر گروه زبان و ۷۲ گروه هنر)، صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ( ۳۲۱ نفر گروه علوم تجربی) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان دماوند با اشاره به همزمانی و ادغام آزمون دانشگاه فرهنگیان با آزمون‌های سال جاری تصریح کرد: مورد جدیدی که در آزمون‌های این دوره وجود دارد، آزمون دانشگاه فرهنگیان است و بدین صورت که داوطلبانی که در هنگام ثبت نام، شرکت در آزمون فرهنگیان را انتخاب کرده‌اند در جلسه آزمون خود یک دفترچه سوال اضافه مربوط به فرهنگیان دریافت می‌کنند.

دکتر 
غلامرضایی ادامه داد: آمار این دسته از داوطلبان به ترتیب در آزمون‌های گروه انسانی ۱۹۶ نفر، گروه ریاضی ۶۹ نفر، گروه زبان ۳۶ نفر، گروه تجربی ۱۱۷ نفر و گروه هنر ۲۸ نفر است.وی خاطرنشان کرد: زمان اعلام نتایج مربوطه همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری خواهد بود.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر