1401/11/12 چهارشنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت دهه فجر
دکتر ابراهیم تقی زاده در پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

.




دکتر ابراهیم تقی زاده، رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

دهه مبارکه فجر، یادآور پایان استبداد و تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است. ایامی که ملت ایران، متحد و یکپارچه در جهادی فراگیر، با هدایت های حکیمانه رهبر کبیر انقلاب، زمینه های پیروزی انقلاب اسلامی را ایجاد کرده و منشاء تحولات عظیم شدند.

انقلاب شکوهمند اسلامی، فرهنگی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر در پرتو اعتقاد مردم به رهبری امام خمینی (ره) و تکیه بر ایمان به خدا، خودباوری و ایثار است که زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های بزرگ بر بستر دین و اخلاق شد.

بدون تردید، در این اقدام انقلابی بزرگ، جامعه دانشگاهی از همان روزهای آغازین مبارزه، نقش بسیار موثری را ایفا کرد و در کنار دیگر اقشار با ایثار و از جان گذشتگی برای ایجاد پایه های محکم انقلاب اسلامی مبتنی بر دین، ایمان و آرمان های اسلامی اهتمام ورزید.

اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که همچنان دشمنان به شیوه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در پی ممانعت از تحقق اهداف نظام، بالندگی و پیشرفت کشور هستند، وظیفه ما به عنوان قشر فرهیخته دانشگاهی و الگوساز جامعه، این است که بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و ضمن تبیین، تشریح و انتقال تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان در جهت ایجاد نشاط اجتماعی، امید آفرینی، نمایش دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها، تولید علم و دانش، گسترش مرزهای دانش، دیپلماسی علمی، ارتقای جایگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و ارتقای هویت دینی و ملی به شکلی مطلوب و ویژه بکوشیم.

اینجانب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین بهار آزادی را به ملت شریف ایران تبریک و شادباش گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اعلام می نمایم که خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، خود را وامدار خون شهدای گرانقدر و ایثارگری های جانبازان عزیز از صدر انقلاب تاکنون دانسته و برای تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهد کرد و بار دیگر همگام و همصدا با تمامی اقشار بصیر و انقلابی جامعه، ندای اتحاد، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را سر خواهد داد.


ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور
۱۲ بهمن ۱۴۰۱

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر