1402/9/5 یکشنبهتاریخ درج خبر: 1402/8/8 - به روز رسانی شده در تاریخ 1402/9/5
ثبت نام تا 15 آذرماه 1402
اعلام مهلت و نحوه درخواست وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال اول 1403-1402

.



بر اساس بخشنامه ارسالی از سوی صندوق رفاه، ثبت نام وام شهریه نیمسال اول 1403-1402 از اول آذرماه آغاز شده و تا 15 آذر 1402 ادامه خواهد داشت. دانشجویان متقاضی وام شهریه می بایست درخواست خود را در مهلت اعلام شده از طریق سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس اینترنتی   https://refah.swf.ir ارسال نمایند.


 اطلاعیه مهم قابل توجه آن دسته از دانشجویانی که در سامانه یکپارچه صندوق رفاه (https://refah.swf.ir) درخواست وام دانشجویی ثبت می نمایند: دانشجویان گرامی پس از ثبت نام در پورتال صندوق رفاه، در اسرع وقت مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، کد ملی و شماره تماس) را از طریق کاربری https://eitaa.com/saeidmohammadi در پیام رسان ایتا برای مدیر امور دانشجویی دانشگاه ارسال نمایند و یا از طریق شماره تماس 02184234612 به ایشان اطلاع دهند.

همچنین پس از ثبت نام و بارگذاری مدارک در پورتال صندوق رفاه، لازم است که ضمن هماهنگی با مدیر امور دانشجویی دانشگاه، مدارک لازم جهت دریافت وام (شامل اصل سند تعهد محضری، حکم کارگزینی ضامن، مدارک شناسنامه ای دانشجو و ضامن و...) را برای تشکیل پرونده به امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ارائه نمایید.

شایان ذکر است صرف ثبت درخواست وام در سامانه به‌معنای اختصاص وام نیست؛ بلکه تعلق وام زمانی نهایی می‌شود که مبلغ اعتبار از صندوق به دانشگاه تعلق یابد و دانشگاه نیز فرد متقاضی را در اولویت اختصاص وام ارزیابی نماید.



شرایط و مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام:

شرایط دانشجو:

1 ـ دانشجوی متقاضی نباید نیمسال قبل از درخواست وام مشروط شده باشد.

2 ـ از نیمسال ورود دانشجو بیشتر از 8 نیمسال برای مقطع کارشناسی و دکتری تخصصی و بیشتر از 4 نیمسال برای مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد.

3 - دانشجو باید شهریه ثابت را پرداخت نماید و دارای انتخاب واحد باشد.

4 - شماره همراه اعلامی در سایت صندوق رفاه باید به نام شخص دانشجو باشد.

5 ـ دانشجو باید شرایط دریافت وام براساس آئین نامه صندوق رفاه را داشته باشد . 


شرایط ضامن :

ضامن باید کارمند رسمی یا پیمانی یا قراردادی (با حداقل 5 سال سابقه) یکی از ارگانها و یا نهادهای دولتی باشد که دارای حکم کارگزینی استخدامی می باشند. بازنشستگان ارگانها و نهادهای دولتی در صورت داشتن حکم بازنشستگی و گواهی کسر از حقوق می توانند ضامن شوند. 




شرایط اخذ وام دانشجویی ( شرایط آموزشی) :  

مقطع کارشناسی ورودی بهمن 98 به بعد 
مقطع کارشناسی ارشد ورودی بهمن 1400 به بعد



شرایط اخذ وام دانشجویی (مدارک): 

از مدارک (بندهای 1 تا 4) ذیل دو نسخه مورد نیاز است، (یک نسخه از آن برای ارائه به محضر برای صدور سند تعهد و یک نسخه برای ارائه به دانشگاه)

1- کپی تمام صفحات شناسنامه دانشجو و ضامن  
2- کپی کارت ملی دانشجو و ضامن 
3- کپی کارت دانشجویی 
4- کپی حکم کارگزینی ضامن ( ضامن می بایست کارمند رسمی یا پیمانی یکی از ادارات ، نهادها و ارگانهای دولتی کشور باشد.)
نکته مهم: ضامن اگر بازنشسته  است باید حتما حکم کارگزینی و گواهی کسر از حقوق ارائه بدهد در غیر این صورت وام به درخواست کننده تعلق نمی گیرد.
5- شماره حساب و شماره شبا بانک تجارت به نام شخص دانشجو
6- اصل سند تعهد محضری که در یکی از دفاتر ثبت اسناد کشور به ثبت رسیده باشد ( در سند تعهد آدرس کامل محل سکونت ـ کد پستی ـ شماره ثابت و همراه ضامن و دانشجو و همچنین آدرس دقیق محل کار ضامن باید قید شود در غیر اینصورت سند تعهد از درجه اعتبار ساقط می باشد.) _ دریافت (دانلود فایل word) فرم سند تعهد محضری _ دریافت (دانلود فایل pdf) فرم سند تعهد محضری _


همچنین لازم به ذکر است که این وام مستقیما به حساب شهریه دانشجو در سیستم گلستان واریز می گردد.  



مبلغ وام برای هر نیمسال : 
کارشناسی: 3 میلیون تومان
کارشناسی ارشد:  5 میلیون تومان



🔴🔶🔴 نکات قابل توجه دانشجویان متقاضی وام در تشکیل پرونده و ثبت درخواست وام صندوق رفاه دانشجویی

برای مشاهده راهنمای کامل و تصویری سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به سایت صندوق رفاه (به آدرس https://www.swf.ir )، منوی «راهنمای سامانه یکپارچه» در بالای صفحه مراجعه نمایید.



 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر