1399/9/17 دوشنبهاطلاعیه مهم امور مالی:
مهلت پرداخت شهریه تا ۲۵ آذرماه
ضرورت تسویه کامل بدهی شهریه نیمسال جاری برای فراهم شدن امکان ثبت نمرات پایان ترم

.





با توجه به نزدیک شدن به پایان نیمسال جاری و زمان برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 (به صورت غیرحضوری و الکترونیکی)، به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند؛

 ثبت نمره توسط اساتید منوط به تسویه کامل بدهی شهریه می باشد و در صورت داشتن بدهی، امکان ثبت نمره ی دانشجو برای اساتید در سیستم گلستان غیرفعال خواهد بود. لذا حداکثر تا ۲۵ آذرماه نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام نمایید.

ضمنا مسئولیت عدم پرداخت بدهی بعهده دانشجو می باشد. 


 راهنمای پرداخت شهریه: 

پرداخت آنلاین شهریه : ورود به سیستم گلستان -> منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو 

توجه: برای پرداخت آنلاین شهریه، به یک کارت بانکی (از مجموعه بانکهای عضو شتاب) که رمز دوم (رمز اینترنتی) آن فعال باشد نیاز دارید. پس از پرداخت شدن شهریه در درگاه بانک، انتخاب گزینه «تکمیل خرید و انتقال به سایت پذیرنده» و سپس انتخاب گزینه «بازگشت به سیستم گلستان» برای تکمیل فرآیند پرداخت شهریه الزامی است. در غیر این صورت شهریه پرداختی شما در سیستم جامع گلستان ثبت نشده و مبلغ پرداختی پس از مدتی (حداکثر 72 ساعت) مجددا به حسابتان باز می گردد.

پرداخت شهریه از طریق خودپردازهای بانک صادرات: ورود به سیستم گلستان -> منوی آموزش -> گزارش های آموزش -> شهریه -> لیست ها و آمارها -> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور (مبلغ شهریه و شناسه قبض و شناسه پرداخت در این گزارش ذکر شده است که با استفاده از آنها می توانید از طریق خودپردازهای بانک صادرات، شهریه خود را پرداخت نمایید)

 نکته مهم: از پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی در بانک جدا خودداری نمایید. زیرا طبق اعلام مدیرکل مالی دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی به هیچ وجه امکان ثبت و رویت در سیستم جامع گلستان را ندارد.  




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر