1396/11/14 شنبه
فراهم شدن امکان تقسیط شهریه‌ی ثابت نیمسال دوم 97-1396 دانشجویان دوره‌های کارشناسی ‌ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور (تاریخ درج خبر: 14/11/96)
مهلت تا 8 اسفند 96

.


با مساعدت هیات محترم رئیسه دانشگاه و دستور معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه، امکان تقسیط شهریه به شرح ذیل برای دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه فراهم گردید.

دانشجویان مقاطع مذکور می توانند با پرداخت بدهی شهریه نیمسال های قبل و همچنین پرداخت 50 درصد شهریه ثابت نیمسال جاری تا تاریخ 8 اسفندماه 96 ثبت نام نموده و مابقی شهریه خود را در سه قسط تا پایان ترم جاری پرداخت نمایند.

کلیه دانشجویان مقاطع مذکور جهت پرداخت 50% شهریه ثابت، می توانند از تسهیلات قرض الحسنه با شرایط زیر استفاده نمایند:

دانشجو می بایست از طریق منوی زیر در سیستم گلستان نسبت به ثبت درخواست و تایید آن اقدام نماید. شایان ذکر است پس از تایید مدیر مالی سازمان مرکزی، تسهیلات شهریه برای دانشجو محاسبه خواهد شد.

پیش خوان خدمت ==> درخواست تقسیط شهریه ==> درخواست جدید


- تعداد اقساط حداکثر سه قسط و مبلغ وام حداکثر به میزان نصف شهریه ثابت می باشد. سررسید بازپرداخت اقساط به شرح زیر می باشد:
            سررسید اولین قسط 1396/12/20
            سررسید دومین قسط 1397/01/20
            سررسید سومین قسط 1397/02/20


توجه 1: جهت مشاهده وام ثبت شده و تاریخ بازپرداخت اقساط از منوی زیر اقدام نمایید:

آموزش ==> اطلاعات جامع دانشجو ==> انتخاب لینک شهریه سرترم 3962

توجه 2: دانشجو می بایست در موعد مقرر شده نسبت به پرداخت اقساط اقدام نماید، شایان ذکر است در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط، دانشجو به اندازه مبلغ قسط پرداخت نشده بدهکار می گردد.

توجه 3: لازم به ذکر است، دانشجویان فقط تا تاریخ 8 اسفندماه برای تقسیط شهریه فرصت دارند و بعد از اتمام تاریخ فوق هیچگونه تقسیطی در پرداخت شهریه اعمال نخواهد شد.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر