1401/10/12 دوشنبه
از 11 تا 16 دی ماه 1401
اعلام زمان آخرین مرحله آزمون آزمایشی (رزم آزمون) باز دروس عمومی

.




آخرین مرحله آزمون آزمایشی (رزم آزمون) "باز" دروس عمومی جهت آشنایی دانشجویان با سامانه آزمون مرکز سنجش و آزمون، از 11 تا 16 دیماه 1401 برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، طبق اعلام مرکز سنجش و آزمون و از آنجا که علی رغم اطلاع رسانی‌های گسترده درصد زیادی از دانشجویان واجد شرایط هنوز به سامانه مذکور مراجعه نکرده و امکان ورود با نام کاربری و رمز عبور و نیز صحت دروس عمومی اخذ شده خود را بررسی ننموده‌اند، این رزم آزمون به منظور جلوگیری از هر گونه خطا در زمان برگزاری آزمون های پایان ترم دروس عمومی، برگزار می شود.

دانشجویان گرامی که در این ترم دروس عمومی دارند، در مهلت فوق الذکر و در هر ساعت از شبانه روز می توانند با مراجعه به سامانه در این آزمون آزمایشی شرکت نمایند. 

آدرس سامانه آزمونی مرکز سنجش و آزمون دانشجویان، https://edu.pnu.ac.ir  می‌باشد.

 



 


- جهت ورود به سامانه رزم آزمون، نام کاربری : شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سیستم جامع گلستان می‎‌باشد.
نکته 1:  نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع، شماره دانشجویی است.


- نام كاربري و كلمه عبور را به صورت اعداد انگليسي وارد نماييد، در صورت داشتن خطای نامعتبر بودن نام کاربری و کلمه عبور می توانید از گزینه فراموشی جهت بازیابی اطلاعات ورود اقدام فرمایید؛ ضمنا می توانید جهت رفع هرگونه اشکال به صورت حضوری به اداره فناوری اطلاعات مرکز دماوند مراجعه و یا با شماره های 02184234602 و یا 02184234605 تماس بگیرید.  
 
- حتما از مرورگر chrome استفاده نمایید.

- لازم به ذکر است که تاریخ و ساعت دقیق آزمون پایان ترم دروس عمومی بر اساس تقسیم‌بندی استانی در کارت آزمون دانشجویان (گزارش 428) لحاظ شده است و دانشجویان گرامی می توانند این گزارش را از سیستم جامع گلستان دریافت نمایند.
 




توجه: فایل راهنمای دانشجویان جهت ورود و شرکت در آزمون مجازی دروس عمومی از لینک زیر قابل دریافت است.
فايل هاي مربوطه :
راهنماي سامانه آزمون دروس عمومي پيام نور.pdf959.386 KB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر