1399/3/21 چهارشنبهتاریخ درج: 99/3/12 - به روز رسانی شده در تاریخ 99/3/21
نسخه وب پيام من: http://pm.pnu.ac.ir/app/
امكان استفاده از برنامه پيام من و شركت در آزمونهای آنلاين سامانه بصورت رايگان، بدون نياز به نصب اپليكيشن بر روي موبايل فراهم شد.

.


امكان استفاده از برنامه پيام من و شركت در آزمونهاي آنلاين سامانه بصورت رايگان، بدون نياز به نصب اپليكيشن بر روي موبايل فراهم شد.

 نکته مهم درخصوص حق عضویت:  حق عضویت فقط برای استفاده از خدمات ویژه اپلیکیشن پیام من مانند دریافت مقالات علمی، ایجاد ایمیل دانشگاه و... است. دانشجو برای استفاده از خدمات عمومی مانند دریافت اخبار، اطلاعیه های آموزشی، شرکت در آزمون و... نیازی به پرداخت حق عضویت ندارد.
مبلغ حق عضویت 10000 تومان به ازای یک ترم است و شامل افرادی می شود که متقاضی استفاده از خدمات ویژه اپلیکیشن پیام من می باشند.



 توجه: 
نام کاربری: شماره دانشجویی و یا کد استادی
رمز عبور: کد ملی


 برای دریافت (دانلود) اپلیکیشن «پیام من» اینجا کلیک کنید 


 برای ورود به نسخه وب سامانه «پیام من» اینجا کلیک کنید 


 برای دریافت (دانلود) راهنمای آموزشی کامل اپلیکیشن «پیام من» اینجا کلیک کنید 



توجه مهم:
پاسخگویی و پشتیبانی نرم‌افزار پیام من 


قابل توجه دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه پیام نور
✅ آدرس اینترنتی  http://pm.pnu.ac.ir/support  برای ارسال مشکلات نرم افزار "پیام ‌من" و به جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات دانشجویان و اساتید گرامی ایجاد شده است.

با توجه به اینکه پس از این مسائل مربوط به «نرم افزار پیام من» فقط از طریق فوق بررسی می‌شود، در صورتی که درباره آزمون‌های این نرم افزار با مشکلی مواجه شدید مورد را صرفا از طریق آدرس فوق برای تیم پشتیبانی ارسال نمایید.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر