برگزاری کلاسها
1402/12/1 سه‌شنبهخدمات الکترونیک دانشگاه پیام نور
از ثبت نام تا فارغ التحصیلی
ویدیوهای راهنمای نحوه انجام کلیه امور آموزشی دانشجویان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری

.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ کلیه مراحل ثبت نام و انتخاب واحد تا تسویه حساب دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و الکترونیکی صورت می پذیرد.

دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت انجام مراحل انتخاب واحد، پرداخت شهریه، ارائه درخواست های تائیدیه تحصیلی، معادلسازی دروس (تطبیق واحد)، تغییر رشته، گواهی اشتغال به تحصیل، ترم آخر بودن، تسویه حساب و ... می بایست به سیستم جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

جهت سهولت کار دانشجویان گرامی، ویدیوهای آموزشی مراحل فوق تهیه و برای دسترسی سریع، همه آنها در ذیل این خبر ارسال می شود.
(جهت مشاهده روی عنوان هر ویدیو کلیک کنید) :


- ثبت نام غیرحضوری، بارگذاری مدارک ورودی های جدید دانشگاه پیام نور

- پرداخت شهریه، انتخاب واحد و دریافت لیست ارائه دروس ورودی های جدید دانشگاه پیام نور 

 نحوه پرداخت شهریه و انتخاب واحد 

فایل راهنمای مراحل درخواست و اخذ تاییدیه تحصیلی دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور

نحوه ثبت درخواست معادلسازی دروس (تطبیق واحد)

نحوه ثبت درخواست تغییر رشته (تغییر رشته فقط در مقطع کارشناسی مجاز است)

نحوه ثبت درخواست درس معرفی به استاد (تک درس) 

نحوه ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل

نحوه ثبت درخواست ترم آخری مخصوص دانشجویان ترم آخر

نحوه ثبت درخواست تسویه حساب و انجام مراحل فارغ التحصیلی



نکته:

- چند روز پس از ثبت هر نوع درخواست آموزشی در سیستم گلستان، با کارشناس آموزشی رشته تماس گرفته شود.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر