اخبار
1400/10/1 چهارشنبهتاریخ درج خبر: 1400/9/26 - به روز رسانی شده در تاریخ 1400/10/1
اعلام شماره پشتیبان آزمونهای پایان ترم
نحوه اعلام مشکلات آزمونهای پایان ترم دانشگاه پیام نور استان تهران اعلام شد

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: آزمون‌های پایان نیمسال اول 1401-1400 دانشگاه پیام نور از 2 تا 26 دیماه 1400 برگزار خواهد شد. برای اعلام مشکلات آزمونی دو راه در نظر گرفته شده است، یکی برای مشکلات فوری حین آزمون و دیگری برای مواردی که پس از آزمون دانشجو درخواست بررسی دارد.

وی تشریح کرد: در صورتی که دانشجو هنگام شرکت در آزمون با مشکل مواجه شد به واتساپ بیزینس استان با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۸۹۹۰ پیام دهد. برای این کار لازم است ابتدا شماره اعلامی را در گوشی ذخیره کنید تا بتوانید در واتساپ به آن پیام دهید. مجددا تاکید می کنم که فقط در صورتی که حین آزمون با مشکل مواجه شدید در همان زمان به این شماره پیام بدهید. ضمنا مشکل خود را فقط در قالب "یک پیام" همراه با نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، کد و گروه درس، رشته و مقطع تحصیلی به این شماره ارسال کنید.

دکتر احدمطلقی افزود: در صورتیکه پس از پایان آزمون به سوال، گزینه های جواب، خارج از منبع بودن و... اعتراض داشتید، فرم «درخواست بررسی مشکلات آزمون پایان ترم 4001» را " حداکثر تا 2 روز بعد از آزمون " در صفحه اول LMS تکمیل نمایید.
این فرم در روزهای بعد توسط اعضاء ستاد امتحانات استان تهران بررسی می شوند و در صورتی که اعتراض تایید شود به آن ترتیب اثر داده خواهد شد، در غیر این صورت اعتراض وارد نخواهد بود.


لازم به ذکر است کلیه آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور استان تهران در سامانه http://Lms.tpnu.ac.ir به صورت الکترونیکی برگزار می شود. ضروری است دانشجویان پیش از آزمون از حجم اینترنت و شارژ باطری تلفن همراه و یا لپ تاپ خود اطمینان حاصل نمایند و ترجیحا اینترنت و سیستم جایگزین داشته باشند.

 




 


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر