برگزیده ها
1394/9/16 دوشنبه
دکتر رستمی ابوسعیدی، رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرا رسیدن 16 آذرماه، روز دانشجو را تبریک گفت (تاریخ درج خبر: 16/9/94)

.


متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدون تردید قشر دانشجو سمبل پویایی و حرکت در جامعه است و همیشه ندای آزادی و عدالت خواهی برخاسته از محیط های دانشگاهی و دانشجویی بوده است. جوانی، تحرک و نشاط نیز از خصوصیات قشر جوان است و زمانی که نیروی جوانی با روحیه دانشجویی تلفیق یابد موجب تبلور فکر و اندیشه می شود.

دانشجویان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه همواره نقشی ویژه ایفا نموده اند و در هر زمان که دانشجو بیدار باشد، استبداد و خودکامگی به خاموشی می رود. امروز کشور عزیزمان ایران، بیش از هر زمان دیگری، به تحرک و پویایی دانشگاه و دانشجویان فرهیخته برای اعتلای بیشتر نیاز دارد و این جوانان عزیز و آینده ساز کشور هستند که می توانند موجبات سربلندی این مرز و بوم را فراهم نمایند کما اینکه توجه ویژه مقام معظم رهبری به قشر دانشجو، بیانگر اهمیت این عزیزان در رقم زدن آینده ای روشن است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، 16 آذرماه که برگ زرینی از افتخارات دانشجویان عزیز است را تبریک عرض نموده و امیدوارم این قشر فرهیخته در این موقعیت حساس نیز بتواند تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق اهداف بلند دولت محترم تدبیر و امید گام برداشته و با کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت، زمینه رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را فراهم نماید.

علی اصغر رستمی ابوسعیدی
15/9/94

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر