برگزیده ها
1394/8/4 دوشنبه
آغاز پذیرش دانشجوی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) و تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی سراسری سال 94 دانشگاه پیام نور (تاریخ درج خبر: 4/8/94)
از روز دوشنبه 4/8/94 تا پایان روز چهارشنبه 13/8/94 و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org)

.



به اطلاع کلیه داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور اعم از اینکه در آزمون سراسری سال 94 شرکت نموده و یا ننموده‌اند می رساند که ثبت نام بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) و تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی سراسری – که به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور (WWW.SANJESH.ORG) انجام می شود - از روز دوشنبه 4/8/94 آغاز و تا روز چهارشنبه 13/8/94 پایان می‌پذیرد.



لذا کلیه متقاضیان که حداکثر تا تاریخ 30/11/94 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می‌شوند ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر 50 کدرشته محل) برای گزینش در رشته‌های تحصیلی مذکور اقدام نمایند.

لازم به توضیح است؛ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته از روز دوشنبه 4/8/94 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  در دسترس خواهد بود.


نکته مهم 1: هر داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود.


نکته مهم 2: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1394 شرکت نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل گروه آزمایشی انتخابی خود را نیز تغییر دهند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر