برگزیده ها
1394/7/20 دوشنبه
جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد (تاریخ درج خبر: 20/7/94)

.


 

مراسم استقبال و جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند صبح روز یکشنبه 19 مهرماه 94 با حضور جمعی از مسئولین شهری، اساتید، کارکنان و دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار گردید.


 







دکتر مهدی یدالهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید این مرکز، دانشگاه را عرصه رشد و تعالی علمی و اخلاقی دانشجویان بیان کرد و گفت: شما دانشجویان باید با سعی و تلاش در این محیط علمی و فرهنگی و پیشرفت در مدارج بالای علمی باعث رشد و توسعه همه جانبه کشور در تمام زمینه ها باشید.




دکتر یدالهی دانشگاه را محل تحقیق و پژوهش برای ساختن آینده ی ایران اسلامی دانست و وظیفه مهم دانشجویان را سعی و تلاش در این عرصه دانست تا به فضل و یاری خداوند متعال شاهد پیشرفت میهن اسلامی باشیم.


مهدی یدالهی در ادامه به تشریح  ویژگی های  ممتاز تحصیل در دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت: تحصیل همزمان در دو رشته، امکان حضور در کلاس های الکترونیکی، امکان مهمان شدن و ... از خصوصیات بسیار عالی دانشگاه پیام نور است.



وی ادامه داد: این امکان برای دانشجویان پیام نور هست که برای حضور در امتحانات پایان ترم با توجه به محل زندگی خود در نزدیکترین دانشگاه محل سکونت حضور یافته و امتحان دهند.

دکتر یدالهی همچنین به امکانات گسترده و پیشرفته آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اشاره کرد و گفت: این مرکز دانشگاهی دارای هشت آزمایشگاه مجهز به جدیدترین و پرکاربردترین تجهیزات آزمایشگاهی، لابراتوار زبان، کارگاههای کامپیوتر و سایت کامپیوتری که در اختیار دانشجویان است می باشد.





آقای جهانشاهی، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند نیز در این مراسم به اهمیت و جایگاه شهرستان دماوند از بعد علمی و دانشگاهی بودن آن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 9 مرکز آموزش عالی و دانشگاه در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند و ما در شهرستان میزبان جمعیت دانشجویی در حدود 40 هزار نفر هستیم که این استعداد بالقوه ای برای رشد و توسعه ی علمی، پژوهشی و عمرانی شهرستان به شمار می رود.




معاون سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند، اعتلای آینده ی میهن اسلامی را در گرو سعی و تلاش دانشجویان و قشر علمی کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: درسالی که  به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی زینت گرفته است، حتما بدنه ی علمی و دانشجویی کشور می تواند در این همدلی و همزبانی و یاری به دولت برای رسیدن به اهداف عالی مدنظر خود کمک بسزا و شایان توجهی داشته باشد. امروز میهن اسلامی بیش از هر زمان نیاز به تحقیق، پژوهش و رشد علم و فناوری دارد.




در ادامه برنامه، استاد مهدی علمداری از پیشکسوتان امر آموزش شهرستان و از اساتید بنام رشته ادبیات، به عنوان نماینده اساتید دانشگاه به ایراد سخن پرداخت و ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به دانشجویان به بیان فواید شخصی و اجتماعی علم اندوزی پرداخت و راه بهروزی و سعادت دنیوی و اخروی را در بالابردن دانش خود نسبت به هستی و آفریننده آن دانست.





سپس علی قاسمی مدیر آموزش دانشگاه پیام نور دماوند به بیان مهمترین آئین نامه ها و نکات آموزشی برای دانشجویان پرداخت و موارد مهم و قابل توجه که بیشتر از همه محل سوال و ابهام دانشجویان است را تشریح کرد.





گفتنی است؛ در حاشیه مراسم، انجمن های علمی دانشجویی، بسیج دانشجویی، کانون بینش نو و کانون دانشجویی هلال احمر در غرفه های جداگانه به ارائه دستاوردهای علمی و فرهنگی خود و عضوگیری از بین دانشجویان ورودی جدید پرداختند که با استقبال خوبی مواجه شد.










پخش کلیپ دانشگاه پیام نور، ارائه بسته های فرهنگی، پخش کلیپ آشنایی دانشجویان با دانشگاه و کارکنان اداری آموزشی آن از دیگر قسمتهای این برنامه بود.

 



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر