برگزیده ها
1394/3/27 چهارشنبه
نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان پیام نور در زنجان برگزار می شود (تاریخ درج خبر: 27/3/94)
ثبت نام از طریق سایت pnuquran.ir

.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در سه بخش کتبی، شفاهی و پژوهشی به میزبانی دانشگاه پیام نور زنجان برگزار می شود.

دکتر نجفی برزگر با اشاره به بودجه اختصاص یافته از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور اقدام به برگزاری این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری به ترتیب در تیر و شهریور ماه سال جاری گردیده است.

وی ادامه داد: ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی و  از طریق نشانی الکترونیکی  pnuquran.ir صورت می گیرد و علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند اطلاعات خود را از طریق آدرس اینترنتی مذکور ثبت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه بخش کتبی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در 4 شاخه شامل آشنایی با مفاهیم قرآنی، سیره معصومین، اخلاق و احکام به صورت اینترنتی و آنلاین در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود، تصریح کرد: بخش شفاهی این مسابقات نیز در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5، 10، 20 جزء، حفظ کل، اذان و دعا خوانی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بخش پژوهشی این جشنواره در 5 محور برگزار می شود، یادآور شد:  محورهای بخش پژوهشی این جشنواره شامل قرآن؛ عترت و وحدت اسلامی، قرآن؛ عترت و اقتصاد مقاومتی، قرآن؛ عترت و مهندسی فرهنگی، قرآن؛ عترت همدلی و همزبانی و سوره شناسی قرآن کریم است.

دکتر نجفی برزگر تاکید کرد: علاقمندان جهت ارسال مقاله تا اواسط مرداد ماه سال جاری مهلت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه پیام نور استان زنجان ارسال کنند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر