برگزیده ها
1394/2/20 یکشنبه
با حضور دکتر حسینی، رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران، مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تودیع شد (تاریخ درج خبر: 20/2/94)

.


با حضور دکتر میرزاحسن حسینی، ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر محمدرضا دارائی، مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تودیع شد.

در جریان این تودیع، دکتر حسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که دکتر دارائی در طی مسئولیت امور جاری مرکز دماوند داشتند ایشان را شخصیتی متدین، ولائی و مدیری کارآمد و پیگیر دانستند که وجودشان برای دانشگاه پیام نور استان تهران بسیار مغتنم است.

دکتر حسینی همچنین با تاکید بر بالا بودن سطح کیفی و کمی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به آماده بودن این مرکز برای توسعه ی بیش از پیش تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مرکز دماوند از مراکز توسعه یافته و مادر در شرق استان تهران است، انتخاب مدیری توانمند برای اداره این مرکز نیازمند بررسی و زمان بیشتری خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در این جلسه بر حاکم شدن فضای همدلی و همزبانی بین کارکنان، اساتید و دانشجویان برای رسیدن به هدف متعالی دانشگاه که همان پیشرفت و توسعه علمی، آموزشی و فرهنگی است تاکید نمود.

دکتر حسینی یکی از ماموریت های مهم مراکز استان را علاوه بر توسعه آموزشی، توسعه عمرانی و تکمیل سریعتر پروژه هایی برشمرد که طی سالهای اخیر در سطح استان در دست ساخت بوده است. ایشان همچنین کیفیت بخشی خدمات آموزشی- فرهنگی و پویا نمودن فضای دانشگاه، بالابردن کیفیت اطلاع رسانی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه و جراید در معرفی هر چه بهتر و بیشتر دانشگاه را در جذب بیشتر دانشجو موثر دانست.

دکتر محمدرضا دارائی، مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان تهران و مسئول سابق امور جاری مرکز دماوند نیز با تقدیر و تشکر از همکاران برای تعاملی که در 9 ماه مسئولیتشان در این مرکز داشتند، کارکنان دانشگاه پیام نور دماوند را از جمله بهترین، مسئولیت پذیرترین و دقیق ترین نیروهای سطح استان دانستند که هر کدام به نحو احسن در مسئولیت و انجام وظایف محوله عمل می کنند.

دکتر دارائی همچنین با حفظ سمت مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان تهران به سمت مدیر گروه رشته مدیریت دولتی و مدیریت جهانگردی استان منصوب گردید و حکم مربوطه را در این جلسه از ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران دریافت نمود.

در این جلسه، دکتر مهدی یدالهی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، مسئولیت اداره امور این مرکز تا زمان معرفی ریاست دانشگاه را عهده دار شدند.





























 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر