برگزیده ها
1393/12/12 سه‌شنبه
فعال شدن دسترسی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به بخشهای پایان نامه و کتابهای آرشیو کتابخانه دیجیتال گیگالیب ( GIGALIB )
بدون نیاز به نام و رمز کاربری و بدون محدودیت در تعداد دانلود

.


با توجه به فعال شدن سامانه گیگالیب جهت دانلود متن کامل مقالات و فصول کتابهای لاتین مورد نیاز اعضای علمی،اساتید و دانشجویان دانشگاه در بیش از 200 پایگاه علمی معتبر دنیا مانند الزویر، اشپرینگر، امرالد و ... به اطلاع می رساند که دسترسی دانشگاه به بخش پایان­نامه و کتابهای آرشیو دیجیتالی این سامانه برقرار گردیده است.

 

لذا موارد زیر در خصوص چگونگی استفاده از این امکان و امکانات قبلی جهت اطلاع رسانی به شرح زیر اعلام می­گردد:

 

 

·         کلیه اعضای علمی محترم دانشگاه فقط با استفاده از نام و رمز کاربری ویژه خود می توانند کل پایان­نامه و کتابهای لاتین مورد نیاز را از هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارند  از طریق آدرس http://gigalib.org و بخش پایان­نامه دیجیتالی و کتابهای آرشیو دیجیتالی دریافت نمایند.(استفاده از این امکان فقط از طریق نام و رمز کاربری می باشد)

 

 

·         همچنین کلیه اعضای علمی محترم دانشگاه با استفاده از نام و رمز کاربری ویژه خود می توانند مقالات و کتابهای لاتین مورد نیاز را از هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارند  از طریق آدرس http://gigalib.org دانلود نمایند.

 

( لازم به یادآوری است، اعضای علمی که تاکنون موفق به دریافت نام و رمز کاربری نشده اند می توانند با شماره تلفن 22485208-021 (سرکار خانم هدایتی) از ساعت 8 الی 15 روزهای شنبه تا چهارشنبه تماس حاصل نمایند.)

 

 

·         با توجه به فعال شدن IP معتبر و اختصاصی اینترنت دانشگاه پیام نور استان تهران و مراکز تابعه ( دانشگاه پیام نور دماوند و سایر مراکز ) در این سامانه، کلیه اعضای علمی و دانشجویان، با حضور در محل دانشگاه ( مراکزی که امکانات اتصال به اینترنت را دارا می باشند) و مراجعه به آدرس http://gigalib.org/ip  می توانند مقالات و فصول کتابهای لاتین مورد نیاز خود را بدون نیاز به وارد کردن نام و رمز کاربری و بدون داشتن محدودیت در تعداد، دریافت نمایند.

 

 

·         همچنین امکان جستجوی مقاله بر اساس کلید واژه­ در عنوان یا موضوع، نام نویسنده، سال انتشار و ... در سامانه گیگالیب ایجاد گردیده است. که در صورت استفاده از این امکان دیگر نیازی به یافتن DOI و یا URL مقاله از طریق ورود به سایت پایگاه­های اصلی جهت دانلود مقاله نمی­باشد.

 

 

همچنین نحوه دسترسی، آدرس، راهنمای استفاده از گیگالیب و آخرین تغییرات در خصوص دسترسی دانشگاه به پایگاه­های علمی در قسمت پایگاه­ علمی پورتال اصلی دانشگاه ( WWW.pnu.ac.ir ) نیز موجود می­باشد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر