برگزیده ها
1393/8/11 یکشنبه
گزارش برگزاری کارگاه ارتقاء و بهبود امور پژوهشی اساتید عضو هیات علمی دانشگاه های پیام نور شرق استان تهران در مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 11/8/93)

.



کارگاه ارتقاء و بهبود امور پژوهشی اساتید عضو هیات علمی دانشگاههای پیام نور شرق استان در روز چهارشنبه  7/8/93 به میزبانی مرکز دماوند و با حضور آقای دکتر دارائی، مسئول محترم امور جاری و آقای دکتر یدالهی معاون آموزشی و پژوهشی مرکزدماوند، جمعی از اعضای محترم هیات علمی مرکز دماوند، واحدهای فیروزکوه و پردیس، خانم علیمحمدی مسئول امور پژوهشی و خانم ترکاشوند کارشناس کارگزینی هیات علمی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار گردید.
 





دکتر دارائی مسئول محترم امور جاری مرکز دماوند ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین در جلسه بر ضرورت برگزاری کارگاهها و جلسات توجیهی در خصوص امور پژوهشی در دانشگاه پیام نور تاکید نموده و در مورد اهمیت امور پژوهشی و ارتقاء آن در دانشگاه سخنانی را ایراد نمودند.




  
خانم علیمحمدی مسئول امور پژوهشی استان در بخش اول کارگاه به توضیح و تشریح آخرین آئین نامه های پژوهشی، شرایط و مراحل دریافت پژوهانه، چگونگی ثبت آثار پژوهشی، چاپ مقالات و... پرداختند و در پایان این بخش به سوالات مطرح شده از طرف حاضرین پاسخ دادند.


 

در بخش دوم نیز خانم ترکاشوند مسئول کارگزینی هیات علمی استان، موارد مربوط به تمدید قراردادها و شرایط مربوط به آن، امتیازبندی، ترفیع و ارتقاء اساتید تمام وقت را توضیح و به سوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ دادند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر