برگزیده ها
1393/5/1 چهارشنبه
بیانیه دانشگاه پیام نور به مناسبت روز جهانی قدس (تاریخ درج خبر: 1/5/93)
جامعه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژِیم صهیونیستی به غزه، از کلیه اعضای هیات علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان سراسر کشور برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

.


در این بیانیه آمده است:

روز قدس، میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

روز جهانی قدس یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی ، با شکوه و گسترده ، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند.

روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که چنگال خونین رژیم صهیونیستی گلوی ملت قهرمان فلسطین را در غزه با بمب‌های سمی سخت می‌فشرد و سرزمین فلسطین در موقعیت بسیار اسفناک و خون‌باری قرار گرفته است.

روز و ساعتی نیست که خانه‌ای در غزه موشکباران نشود و ساکنان مظلوم آن، زیر خروارها سنگ و آوار دفن نشوند.خیابان و کوچه‌ای در غزه نیست که در آن شطی از خون جاری نشده باشد. امروز فریاد استغاثۀ کودکان و زنانِ بی‌پناه و مظلوم فلسطینی در سراسر جهان طنین‌انداز است.

آمریکا و انگلیس بی‌شرمانه همچنان از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند. امروز در چهار گوشه جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته، سازمان‌های حقوق بشری در برابر جنایات اسرائیل مهر سکوت بر لب زده‌اند.
سازمان ملل بدون توجه به آن همه جنایات از رژیم جبار صهیونیستی دفاع می‌کند اما ملت‌های جهان یکپارچه علیه این ستم تاریخی اعتراض خود را در راهپیمایی‌ها اعلام می‌کنند.

ما اعضای هیات علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند .



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر