برگزیده ها
1393/2/13 شنبه
آیین نکوداشت مقام معلم در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد (تاریخ درج خبر: 13/2/93)

.


آئین نکوداشت مقام معلم همزمان با میلاد امام محمد باقر (ع) در روز پنجشنبه 11/2/93 با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار گردید.





در این مراسم آقای دکتر یوردخانی، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن گرامیداشت روز معلم و هفته گرامیداشت مقام استاد به اهمیت جایگاه والای معلم و مقام استاد اشاره نمود و خاطرنشان ساخت: ادامه راه استاد مطهری و اساتید و معلمان است که آینده درخشان و سعادتمند را برای میهن اسلامی رقم خواهد زد.






در این برنامه، خانم دکتر اسمعیلی از اعضاء محترم هیئت علمی دانشگاه پیام نور نیز به ایراد سخن در مورد لزوم گرامیداشت مقام استاد و احترام به معلم و جایگاه او در جامعه و محافل علمی و فرهنگی پرداختند. ایشان دانشجویان، اساتید و دست اندرکاران علم و اندیشه کشور را طلایه داران راه اساتید بزرگی چون استاد شهید مرتضی مطهری دانستند.



آقای محمدیان از اساتید دانشگاه نیز پیرامون هفته معلم و اهمیت مطالعه آثار استاد مطهری در نسل جوان دانشجو سخن گفتند و با اشاره به اینکه دشمنان میهن اسلامی به هر وسیله ای درصدد مقابله با پیشرفت علم و دانش در کشور هستند، خاطر نشان کردند؛ نهال علم و فرهنگی که با خون استاد مطهری و بزرگانی چون ایشان کاشته شد برای به ثمر نشستن نیاز به تلاش و ممارست دانشگاهیان و جویندگان علم و دانش دارد که چه بسا خونهای بسیاری برای پاسداری از حریم علم و دانش ریخته شده و ریخته خواهد شد.







در این مراسم همچنین از اساتید برتر عضو هیئت علمی و مدعو دانشگاه که با تشخیص شورای آموزشی رتبه برتر را کسب نموده بودند ( اعضاء علمی: آقایان دکتر ماحوزی، دکتر مانی، دکتر دارائی، آقای طهماسبی، آقای نوروزی، آقای اکبری نسب و خانم دکتر اسمعیلی ) و ( اساتید مدعو: آقایان محمدیان، ضیائی، مولایی و خانم حاجی آخوندی) تقدیر بعمل آمد.






همچنین بمناسبت روز معلم مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب جاذبه و دافعه علی(ع) نوشته استاد شهید مطهری به همت کانون بینش نو برگزار شد و به برندگان هدایائی تقدیم گردید.
 

مدیحه سرایی و مولودی خوانی، اجرای دکلمه با موضوع معلم، اهداء شاخه گل به اساتید، دانشجویان و...، تقدیر و تشکر از اساتید برتر هیئت علمی و اساتید مدعو دانشگاه، عکس یادگاری و... از دیگر برنامه های این مراسم بود.


آئین نکوداشت مقام معلم همه ساله در هفته معلم در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با معرفی و تقدیر از اساتید برتر برگزار می گردد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر