برگزیده ها
1391/9/15 چهارشنبه
بيانيه دانشگاه پيام نور مركز دماوند به مناسبت 16 آذر ( روز دانشجو ) _ (تاريخ درج خبر: 15/9/91)

.


 

بيانيه دانشگاه پيام نور مركز دماوند

به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو)


بالاخره ملت‌ها بيدار شده‏اند. به‏ هر حال، ملتي مثل ملت ايران كه عليه دخالت بيگانگان قيام كرد و دست بيگانگان را كوتاه نمود و به مداخله بيگانگان در كشور خود پايان داد - اينها كارهاي كوچكي نيست - دشمن دارد. شما جوان‏ها بايد كشور را از لحاظ علمي، از لحاظ اقتصادي و از لحاظ امنيتي، به نقطه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اي برسانيد كه امكان آسيب‌پذيري‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش، نزديك به صفر باشد؛ آن وقت، كنار مي‏كشند و توطئه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها تمام خواهد شد.

« فرازي از سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با دانشجويان »

 

 

ذهن بيدار، جستجوگر و سوال كننده دانشجويي و اقدام و همت به موقع و از روي آگاهي و بصيرت او از بدو نهضت انقلاب اسلامي همواره يكي از عوامل مهم  موفقيت انقلاب به شمار ميرفته و هم اكنون نيز با دانش  و بصيرت بيشتر در خط مقدم صحنه انقلاب و دفاع از ارزشها ايستاده است.

ما دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه پيام نور مركز دماوند با توكل برخدا و در ظل عنايات خاصه حضرت ولي عصر(عج)، با پيش روي قرار دادن منويات حكيمانه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي «مدظله العالي» ، با هشياري تمام، بصيرت و غيرت ديني و ايراني خود، دست در دست يكديگر داده و با همت و تلاش در صحنه علم، عمل و سازندگي، بار ديگر ياد و خاطره شهداي 16 آذر را گرامي داشته و به جهانيان ثابت خواهيم كرد آنچنان كه در سه دهه گذشته با حركت در مسير ولايت فقيه و آرمانهاي امام راحل(ره) و شهداي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي و نيز شهداي علم و فناوري كشور توانستيم دست استكبار جهاني را از كشورمان كوتاه كنيم، از اين پس نيز بيش از پيش بر عهد و پيمان خود پايدار بوده و از حقوق ملت و ميهن اسلامي خويش در برابر ابرقدرتهاي شرق و غرب دفاع كرده و در صحنه توسعه علم و دانش ميهن عزيزمان كوشش خواهيم كرد تا از هر نوع وابستگي به دنياي زور و تزوير جدا شويم.

16آذر سال 1391 از آن جهت كه قدرت جوانان و رهپويان مسير علم و دانش و سنگر بصيرت و آگاهي ايران عزيزمان بيشتر از هر زمان ديگر به جهانيان ثابت شده است، براي ما داراي اهميت است و مي كوشيم تا با سرلوحه قراردادن خط مشي انبياء الهي، در مسير ولايت فقيه روز به روز بر عزت و شكوه ايران اسلامي در جهان بيفزاييم؛ « ان شاء الله »

 

« روابط عمومي دانشگاه پيام نور مركز دماوند »

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر