برگزیده ها
1402/11/8 یکشنبه
تا 10 بهمن تمدید شد
ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور + لیست رشته ها و نکات مهم

.




به گزارش روابط عمومی، بر اساس مصوبات سي و هفتمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو به تاريخ 1402/10/18 مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هايي که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسري سال 1402 ظرفيت آنها تکمیل نشده، پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي (معدل ديپلم) برای نوبت بهمن ماه انجام شود.

لذا به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته براي شركت در این مرحله مي‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به صورت اينترنتي از روز سه‌‌شنبه 1402/11/3 تا روز يکشنبه 1402/11/8 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد.


اطلاعیه مورخ 1402/11/8 سازمان سنجش درخصوص تمدید مهلت ثبت نام:
به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضياني كه تا اين تاريخ (1402/11/08) براي ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام نکرده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه تا روز سه‌شنبه به تاريخ 1402/11/10 نيز بتوانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند. 
ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام کنند.
لازم به توضيح است آن دسته از داوطلباني که با شرکت در امتحانات ديماه سال 1402 وزارت آموزش و پرورش موفق به اخذ مدرک ديپلم خود تا تاريخ 1402/10/30 مي‌شوند، لازم است معدل موجود (فعلي) خود را در تقاضانامه ثبت‌نام درج نمايند. بديهي است اين سازمان معدل نهايي اين داوطلبان را راساً از وزارت آموزش و پرورش اخذ خواهد نمود.


برای مشاهده دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوي شرايط و ضوابط پذيرش دوره مذکور  اینجا کلیک کنید 

برای ورود به سامانه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی)،  اینجا کلیک کنید 




لیست رشته های دارای ظرفیت دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن 1402




یادآوری‌های لازم:

1- اخذ ديپلم نظام آموزشي جديد 3-3-6 حداكثر تا تاريخ 1402/11/30، داشتن مدرك پيش‌دانشگاهي و يا داشتن ديپلم نظام قديم و يا مدرك كارداني (فوق ديپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و كارداني‌پيوسته آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي براي متقاضيان الزامي است.

2- دارندگان ديپلم فني و حرفه‌اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه فاقد مدرك پيش‌دانشگاهي و يا مدرك كارداني هستند حق ثبت‌نام و شركت در اين مرحله را ندارند و در صورت ثبت‌نام و انتخاب‌ رشته برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اينكه گزينش دانشجو در اين مرحله بر اساس سوابق تحصيل (معدل)، صورت خواهد گرفت؛ لذا لازم است متقاضيان ديپلمه‌هاي نظام آموزشي 3-3-6 ، نظام سالي واحدي يا ترمي واحدي، نظام قديم چهارساله دبيرستان معدل کتبی دیپلم و همچنين ديپلمه‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه مدرك پيش‌دانشگاهي و يا كارداني دارند معدل كل دیپلم خود را بصورت صحيح در تقاضانامه ثبت‌نام اينترنتي درج نمايند.  متقاضيان توجه داشته باشند در صورت مغايرت معدل كل و يا معدل كتبي واقعي با معدل كل و يا معدل كتبي اعلام شده در تقاضانامه ثبت‌نامي، از ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولي آنها لغو مي‌شود. 
تذکر: متقاضيان ديپلم فني و حرفه‌اي و يا كاردانش نظام آموزشي جديد 3-3-6 و ديپلمه‌هاي فني و حرفه‌اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه مدرك پيش‌دانشگاهي و يا كارداني دارند و فاقد معدل كتبي ديپلم هستند، لازم است معدل كل ديپلم متوسطه خود را عيناً در بند 16 تقاضانامه اينترنتي ثبت‌نام درج نمايند.

4- اگر داوطلب در رشته‌هاي تحصيلي صرفاً با سوابق تحصيلي و يا رشته‌محل‌هاي با آزمون سراسري سال 1402 پذيرفته شده است، در صورت تمايل مي‌تواند در اين مرحله از پذيرش شرکت کند. امّا در صورت قبولي در اين مرحله، قبولي قبلي ايشان لغو و تنها مي‌تواند در رشته قبولي جديد ثبت‌نام و مشغول به تحصيل شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر