برگزیده ها
1402/2/11 دوشنبه
12 اردیبهشت؛ روز معلم و گرامیداشت مقام استاد
پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت روز معلم و گرامیداشت مقام استاد

.



دکتر وحید افشین مهر در پیامی، فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان و اساتید، خصوصا اساتید فرهیخته ی دانشگاه پیام نور استان تهران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران بدین شرح است:

«مَنْ وَقرَ عالِماً فقدْ وَقرَ ربَّه»
 (هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است)
امام علی (ع)

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت اندیشمند فرزانه، آیت‌الله مرتضی مطهری که به‌ درستی روز معلم نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا با ارج نهادن به مقام شامخ و جایگاه اندیشه این عالم فرزانه، صمیمانه‌‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خویش را محضر استادان و اعضای محترم هیأت علمی و همکارانم به عنوان بخشی از جامعه علمی کشور که عهده‌دار امر آموزش و پژوهش در دانشگاه پیام نور استان تهران هستند، تقدیم کنم.

بی‌تردید پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد و جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده ‌دم تاریخ تمدن، بافرهیختگی، پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند.

آثار استادان و شخصیت‌های علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرن‌ها، هنوز مورد توجه مراکز معتبر علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، بیانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران است.

اینجانب، با گرامی‌داشت روز معلم از همکاران گرامی دعوت می‌کنم بیش از گذشته با توجه به مسئولیت خطیر حرفه‌ای و اجتماعی خود، در عرصه دانشگاه با مشارکت فعال و روزافزون، در طرح ایده‌های نوآورانه و تولید محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین، رافع مشکلات و باعث پیشرفت کشور باشند.

امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق باشید.

دکتر وحید افشین مهر
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر