برگزیده ها
1400/12/22 یکشنبه
در مراسمی با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران
دکتر داود غلامرضایی، به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند منصوب شد

.



مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در روز یکشنبه 22 اسفندماه 1400 با حضور دکتر وحید افشین مهر؛ ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار و ضمن تقدیر از زحمات دکتر حیدر امیرپور، دکتر داود غلامرضایی به عنوان سرپرست جدید این مرکز دانشگاهی منصوب شد.


 


در ابتدای این مراسم، دکتر حیدر امیرپور ضمن ارائه گزارشی از دوران 40 ماهه مسئولیت خود در این دانشگاه، از زحمات همکاران اداری و اعضای هیات علمی این مرکز در پیشبرد اهداف دانشگاه تقدیر و تشکر نموده و برای ریاست جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه دکتر غلامرضایی، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند طی سخنانی به ظرفیت های موجود مرکز دماوند از جمله نیروی انسانی توانمند، مجرب و با اخلاص، ظرفیت های ساختاری و علمی و فرهنگی، و ظرفیت ها و ارتباطات بومی و محلی اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد با وجود این پتانسیل های قوی بتوان در میان مدت مرکز دماوند را بعنوان برند ملی دانشگاه پیام نور معرفی کرد.

سپس دکتر وحید افشین مهر؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن اشاره به سوابق ارتباط خود با شهرستان از سالیان دور، خاطرنشان کرد که با شناختی که از نظر فرهنگی، جغرافیایی و اقتصادی و اجتماعی از شهرستان دماوند دارم در زمینه های گوناگون اطمینان خاطر دارم کارکنان و دانشجویان این مرکز می توانند با تکیه بر این زیرساختهای ارزشمند، هم در جهت رشد و بالندگی دانشگاه و هم در جهت توسعه همه جانبه این منطقه توفیقات ارزشمندی را کسب نمایند.
 
وی افزود: همچنان که نام دماوند در عرصه ملی و بین المللی می درخشد و خود برند و نقطه افتخار ایران است، باید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز بتواند به عنوان برند علمی دانشگاهی کشور مطرح شود و این ظرفیت در این مرکز و این شهرستان موجود است.

دکتر افشین مهر در ادامه ضمن تشکر از زحمات دکتر امیرپور و با اظهار خرسندی از انتصاب دکتر غلامرضایی بعنوان یک نیروی جوان متعهد و بومی شهرستان که استقبال و تایید نهادهای استانی و محلی را در پی داشته است، گفت: امیدوارم دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچون نام سرافراز دماوند، همواره بر قله های افتخار بدرخشد.


 


لازم به ذکر است که دکتر داود غلامرضایی، دانش آموخته دکتری مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس و از نیروهای بومی شهرستان دماوند هستند و از سال ۹۲ به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، مشغول همکاری می باشند.  

از جمله سوابق علمی، اجرایی و پژوهشی دکتر غلامرضایی می توان به عضویت علمی پژوهشی در پژوهشکده مطالعات و توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دبیر شورای تخصصی رشته مدیریت مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، مشاور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، مدیر گروه آموزشی و پژوهشی رشته مدیریت، اقتصاد و حسابداری مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور و مدیر گروه آموزشی و پژوهشی علوم انسانی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اشاره کرد.


 


 



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر