برگزیده ها
1400/9/29 دوشنبه
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور
دکتر وحید افشین مهر، سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران شد

.




طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر وحید افشین مهر به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران و سرپرست دبیرخانه منطقه یک دانشگاه پیام نور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ابراهیم تقی زاده، رییس دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه ضمن قدردانی از زحمات دکتر بخشی خانیکی و تشکر از قبول این مسئولیت توسط دکتر وحید افشین مهر گفت: هدف از انتصاب مدیر جدید، تزریق فکر و پویایی جدید در بدنه است و دانشگاه از شایستگی ها و تجربیات مدیران پیشین در دیگر بخش های دانشگاه قطعا بهره خواهد برد.

وی با عنوان اینکه 1100 نفر از اعضای علمی و اداری دانشگاه در استان تهران فعالیت می کنند، افزود: ارتقای شآن و منزلت دانشگاه، ساماندهی و آمایش رشته ها، ایجاد رشته های کاربردی، توزیع بسامان اعضای هیات علمی، خوداتکایی و پایدارسازی منابع، حرکت به سمت دانشگاه مهارت آفرین، تاسیس شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد باید در اولویت برنامه های دانشگاه قرار گیرد.

وی یادآور شد: تاکنون اقدامات شایسته ای از سوی مدیران وقت برای پیشرفت دانشگاه صورت گرفته و انتظار می رود مدیران فعلی نیز با همت مضاعف ضمن تداوم مسیر، اهداف جدید را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور:
حرکت جهادی در خدمت به مردم و حفظ ارزش های دینی و انقلابی ضروری است

 
حجت الاسلام والمسلمین نبوی با عنوان اینکه مدیران دانشگاه باید در خدمت به مردم حرکت جهادی داشته باشند و در جهت حفظ ارزش های دینی و انقلابی اهتمام ورزند، گفت: جابه جایی مسئولیت ها فرصتی برای ایجاد تحول، تغییر و انگیزه بیشتر در بدنه دانشگاه است و تمامی مدیران دانشگاه تاکنون، اشخاصی متواضع، علمی، مومن و پرتلاش بوده اند که باید از این توانمندی ها و تجربیات آنها در بدنه دانشگاه استفاده کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور در منطقه یک افزود: توجه به موازین اسلامی و افزایش فعالیت های فرهنگی برای مشارکت فعال دانشجویان در اولویت قرار گیرد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران:
با بهبود بروکراسی های اداری می توان روند اجرای امور دانشجویی را تسهیل کرد 


حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به برخی بروکراسی های اداری اظهار داشت: در روند اجرای امور اداری و آموزشی برخی مراحل می تواند راحتتر انجام شود، دکتر بخشی خانیکی فردی است که برای کمک به دانشجویان تا جایی که میسر و مجاز بود برورکراسی های غیرضروری را تلطیف و کاهش می داد تا امور دانشجویان تسهیل گردد و با سرعت بیشتری صورت گیرد. جا دارد از زحمات و روحیه همدلی و دلسوزی ایشان تقدیر و تشکر نمایم. مطلوب است همه مدیران در راستای بهبود بروکراسی های اداری گام بردارند تا خدمات بهتری در کمترین زمان به مراجعین ارائه شود.

وی ضمن عرض تبریک به سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران برای وی توفیق خدمت صادقانه با استعانت از خداوند متعال را مسئلت نمود و گفت: نهاد رهبری استان آمکادگی دارد تا کلیه با استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه های مختلف جهت در سطح استان همکاری نماید.در این مسیر همه توان خود را برای خدمت در زمینه های فرهنگی، بخش های حمایتی و نظارتی از قسمت های مختلف دانشگاه به کار خواهیم گرفت.


سرپرست دانشگاه پیام نور در منطقه یک/ استان تهران:
دانشگاه میعادگاه جوانان است/ وظیفه سنگین دانشگاه در جهاد علمی

 
سرپرست دانشگاه پیام نور در منطقه یک/ استان تهران با عنوان اینکه اهداف و وظایف دانشگاه در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به درستی تبیین شده است، گفت: جوانان بهترین سرمایه های کشور هستند و دانشگاه نیز میعادگاه جوانان است و باید بیش از گذشته به سمت توسعه و پیشرفت علم و دانش حرکت کنیم.

دکتر وحید افشین مهر در مراسم معارفه به وظیفه سنگین دانشگاه در جهاد علمی اشاره کرد و افزود: همگانی کردن آموزش عالی باید به عنوان اصلی ترین ماموریت مورد توجه قرار گیرد و دانشگاه پیام نور می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود، در این زمینه پیشگام بوده و به رشد معنویت  اخلاق نیز کمک کند.

وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل های بالایی است، گفت: باید با حرکت در جهت تاسیس شرکت های دانش بنیان به اقتصاد درون زا و خلق ثروت دست یابیم و دانشگاهی بسازیم که خلاق، نوآور ، کارآفرین، رقابت پذیر و همگانی باشد.

وی در پایان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران می تواند نقش ویژه ای در تقویت برند دانشگاه داشته باشد.


رئیس سابق دانشگاه پیام نور در منطقه یک/ استان تهران:
استان تهران پیشرو در همه حوزه ها/ کارکنان سرمایه اصلی دانشگاه


رییس سابق دانشگاه پیام نور در منطقه یک / استان تهران در ابتدا با اشاره به روسای پیشین دانشگاه پیام نور و اقداماتی که برای پیشبرد اهداف دانشگاه برداشته اند یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت، سپس ضمن بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دوران تصدی این پست گفت: در این سالها چالش های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما با استعانت از خدای متعال، پشتکار کارکنان و به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات موجود، استان تهران توانست در همه حوزه های آموزشی، فرهنگی،پژهشی، درآمدزایی، دانشجویی و ... سرآمد و پیشرو باشد و در حوزه های مختلف همیشه جزو رتبه های اول تا سوم در سطح کشور باشد.
 
دکتر غلامرضا بخشی خانیکی افزود: موفقیت های بدست آمده مرهون همکاری و تلاش معاونین استان، روسای مراکز و واحدها، مدیران ستادی و کلیه کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران است و این کارکنان دلسوز و توانمند سرمایه اصلی ما هستند. از یکایک کارکنان استان تهران تقدیر و تشکر می نمایم که با همکاری، همدلی و تلاش مضاعف پیشرفت استان در مسیر اهداف عالی دانشگاه را رقم زده اند.


 











 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر