برگزیده ها
1400/2/6 دوشنبه
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران؛
اعلام جزئیات نحوه برگزاری آزمون‌‌های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399

.




معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران در پخش زنده اینستاگرامی از برگزاری غیرحضوری و الکترونیکی  آزمون‌‌های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 در سامانه Lms خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ صبح امروز دوشنبه مورخ 6 اریبهشت ماه سال جاری دکتر احسان احد مطلقی در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در پخش زنده اینستاگرامی اظهار داشت: با توجه به تداوم پاندمی کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان، آزمون‌های پایان نیم سال دوم سال تحصیلی 1399-1400 استان تهران به صورت غیرحضوری در سامانه http://lms.tpnu.ac.ir برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: کلیه کلاس و آزمون های پایان نیمسال جاری استان به صورت الکترونیکی در سامانه http://lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود، و دانشجویان جهت شرکت در آزمون کلیه دروس تخصصی و عمومی می بایست به این سامانه مراجعه نمایند.

وی سامانه lms را بستری مناسب برای برگزاری کلاس ها و آزمون های الکترونیکی عنوان کرد و بیان داشت: نام کاربری ورود به سامانه شماره دانشجویی و رمز عبور آن کد ملی بدون صفر ابتدایی است. دانشجویان می توانند فایل راهنما، نرم افزارهای مورد نیاز و سوالات متداول را در پایین صفحه ابتدایی سامانه مشاهده نمایند. همچنین پس از ورود به کلاس اطلاعیه مربوط به آن در تابلوی اعلانات درج شده است که دانشجو از همین طریق می تواند سوالات خود را درباره کلاس ها مطرح نماید.

دکتر احد مطلقی ضمن اشاره به جزییات آزمون ها تشریح کرد: سوالات آزمون توسط استاد درس و از منبع اعلامی در لیست وضعیت منابع طرح می شود.  همچنین به جهت کاهش ترافیک سامانه در زمان آزمون ها، ممکن است تاریخ و زمان برگزاری برخی آزمون ها تغییر یابد که این تغییرات بزودی در پرتال مراکز و صفحه اول lms اعلام خواهد شد. در بازه زمانی برگزاری آزمون ها، در هر مرکز پشتیبان آزمون معرفی خواهد شد تا دانشجویان بتوانند در صورت بروز مشکل با ایشان تماس بگیرند.

وی با تاکید بر ورود در ساعت مقرر آزمون گفت: دانشجویان باید راس ساعتی که برای آزمون اعلام شده وارد سامانه شوند در غیر اینصورت دانشجو غایب محسوب می شود که باید در نیمسال بعدی مجددا درس را اخذ نماید.

معاون آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران در رابطه با نحوه تماس با کارشناسان در شرایط فعلی که دانشگاه ها تعطیل است به سامانه srm اشاره کرد و گفت: بهترین راه تماس با کارشناسان استفاده از سامانه ثبت درخواست استان تهران است زیرا بدون نیاز به تماس تلفنی و به صورت غیرحضوری دانشجو می تواند سوال یا مشکل خود را برای کارشناس ارسال نمایند. کافی است دانشجو به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir مراجعه و پس از ثبت نام، درخواست را ارسال نماید تا پس از بررسی پاسخ ظرف دو روز کاری ارسال شود.

گفتنی است صبح امروز دوشنبه مورخ 6 اردیبهشت 1400 جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور معاون آموزشی، مسئولین اداره های آموزش و فرهنگی استان تهران به صورت پخش زنده اینستاگرامی در صفحه استان تهران برگزار شد.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر