برگزیده ها
1399/11/21 سه‌شنبه
با صدور پیامی؛
رئیس دانشگاه پیام نور، سالروز چهل و دومین بهار عزت و آزادی را تبریک گفت

.



دکتر محمدرضا زمانی، در پیامی سالروز خجسته چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:
 
باسمه تعالی

۲۲بهمن روز تجلی حماسه ملتی است که با وحدت و همدلی، در راستای آرمان های آزادی خواهانه خود گام برداشته و پیروزی  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند.

انقلاب اسلامی ایران؛ میراث بزرگ امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا، درحالی چهل و دومین سالگرد خود را طی می کند که جایگاه محکم و شایسته ای در عرصه های ملی و بین المللی کسب کرده و توانسته آوازه نام بلند ایران را در سراسر جهان طنین انداز کند.

بدون شک دانشگاهیان بیش از دیگر اقشار، وظیفه حفظ و تداوم اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ انقلابی را در بین جوانان و آینده سازان ایران اسلامی، بر دوش دارند و می توانند نقشی ویژه در رسیدن به قله های رفیع دانش و اعتلای نام ایران اسلامی ایفا نمایند.

دانشگاه پیام نور که خود مولود انقلاب اسلامی است، نیز همگام با دیگر دانشگاهیان، در مسیر تعالی و پیشرفت در عرصه های علمی ملی و بین المللی گام برمی دارد.

اینجانب ضمن تبریک ۲۲ بهمن؛ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می نمایم که اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور، شان و منزلت این روز بزرگ را ارج نهاده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با ترویج فرهنگ انقلابی و آرمان های شهدای انقلاب، عزت و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر