برگزیده ها
1399/10/29 دوشنبه
اطلاعیه تکمیلی (کلیه مقاطع)
تشریح مراحل ثبت نام غیرحضوری تا انتخاب واحد پذیرفته‌شدگان جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان تهران

.



روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران با هدف سهولت کار پذیرفته شدگان جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه در کسب اطلاعات آموزشی مورد نیاز و پاسخگویی به سوالات مطرح شده از سوی ایشان، مراحل ثبت نام غیرحضوری تا نحوه پرداخت شهریه، انتخاب واحد، سامانه برگزاری کلاس ها، دریافت برنامه کلاسی، آگاهی از اخبار و ... را به صورت لینک های کوتاه خبری جمع بندی نموده است. پذیرفته شدگان گرامی ضمن مطالعه دقیق این اخبار به نکات ارائه شده توجه داشته باشند.

اطلاعیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۸: مهلت ثبت نام غیرحضوری کلیه مقاطع تا ۳۰ دی تمدید شد


اطلاعیه نحوه ثبت نام پذيرفته شدگان بر اساس سوابق تحصيلي كارشناسي ارشد 

اطلاعیه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی

- نحوه درخواست تاییدیه تحصیلی الکترونیکی مقطع کارشناسی + راهنمای تصویری

پذیرش نهایی پذیرفته شدگان مشمول و اتباع خارجی بعد از مراجعه حضوری


درخواست مهمان:

با توجه به اینکه کلیه کلاس ها ترم دوم 1400-1399 به صورت غیرحضوری برگزار می شود، نیازی به استفاده از گزینه مهمان وجود ندارد. این مورد به استثنای دانشجویانی است که قصد انتخاب درس عملی دارند.

ثبت درخواست مهمان ترمی در سیستم گلستان انجام می شود. در مقطع کارشناسی مهمان شدن سقف ندارد اما در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می تواند تا سقف نصف واحدهای تحصیلی (دو ترم) درخواست مهمان ترمی بدهد.

دانشجویان مقطع کارشناسی که قصد دارند در ترم های آینده مرکز محل تحصیل خود را به شهر محل سکونت تغییر دهند می توانند ترم اول را درخواست مهمان ترمی بدهند و دو هفته قبل از انتخاب واحد ترم بعد درخواست مهمان دائم را در گلستان ثبت و پیگیری نمایند.

شرایط و زمان ارائه درخواست تغییر رشته (مقطع کارشناسی) دانشگاه پیام نور


انتخاب واحد

 انتخاب واحد در سیستم جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir انجام می شود. مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم 1399-1400 از تاریخ 1 لغایت 8 بهمن ماه می باشد، طی این بازه، تاریخ انتخاب واحد دانشجویان بر اساس سال ورود به دانشگاه متفاوت است.

دانشجویان گرامی با مراجعه به گلستان می توانند تاریخ و ساعت دقیق انتخاب واحد خود را مشاهده نمایند.

کلیه کلاس های دروس نظری و بخش نظری دروس نظری- عملی کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور در نیمسال جاری صرفاً به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می شود.

نحوه برگزاری دروس تماما عملی و آزمون پایان ترم آنها توسط اساتید اعلام می شود، جهت آگاهی از آن حتما در کلاس ها شرکت نمایید.

پیش از انتخاب واحد 
  1. با دریافت گزارش 163 از سیستم جامع گلستان، شهریه ثابت باید پیش از انتخاب واحد پرداخت شود. نحوه واریز در لینک نحوه ثبت نام توضیح داده شده است. (در کارشناسی حدود دویست و شصت هزار تومان و در کارشناسی ارشد یک میلیون و سی صد هزار تومان  
  2. لیست ارائه دروس رشته خود را از طریق لینک های زیر دریافت و مطابق آن دروس خود را تعیین نمایند. (این لیست را در ابتدای هر ترم مجددا دریافت و بررسی نمایید تا در صورت تغییر در منابع از آن مطلع شوید)
دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی  

دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی ارشد 


پس از انتخاب واحد:

دریافت برنامه کلاسی:

پس از انتخاب واحد، گزارش نتیجه ثبت نام (گزارش 101) و یا همان برنامه کلاسی را اخذ نمایید. در صورت ایجاد هر گونه تغییر در انتخاب دروس و نیز در آخرین روز حذف و اضافه، گزارش فوق را مجددا دریافت و تا پایان ترم نزد خود نگاه دارند. کلاس ها طبق گزارش 101 در سامانه آموزش الکترونیک برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه راه ارتباطی با اساتید، آگاهی از گروه های درسی، آزمون میان ترم و همچنین نحوه و بستر برگزاری آزمون پایان ترم توسط اساتید در کلاس های الکترونیکی اعلام می شود، توصیه می شود حتما در کلاس های الکترونیکی شرکت نمایید.

سامانه برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان تهران:  http://lms.tpnu.ac.ir

برای آگاهی از انواع وام های شهریه دانشجویی و شرایط آنها،
اینجا کلیک کنید 

مبلغ و زمان ثبت درخواست وام شهریه نیمسال تحصیلی دوم 1400-1399 بزودی اعلام خواهد شد.



کلیک کنید: سامانه ثبت درخواست و پاسخگویی آنلاین دانشگاه پیام نور استان تهران



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر