برگزیده ها
1399/10/28 یکشنبه
مهلت ثبت نام تا 30 دیماه تمدید شد
راهنمای نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) ورودی بهمن 99

.





ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان کارشناسی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) ورودی بهمن 99 دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به اطلاع می رساند؛

پذیرفته شدگان می بایست  از 99/10/23 تا 99/10/29 برای انجام  پذیرش غیرحضوری  به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به آدرس  http://reg.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

اطلاعیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۸: مهلت ثبت نام غیرحضوری تا ۳۰ دی تمدید شد

 
1- کلیه پذیرفته شدگان می بایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:
 
- شناسه کاربری: شماره پروندهb992 و گذرواژه: کد ملی (در صورتی که در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد)
 
مثال:
شناسه کاربری: b992300707
گذرواژه: 0061111111
 
لازم به ذكر است؛ در صورتي كه كدملی شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بايستي شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سيستم وارد نماييد.
در صورتي كه با شماره شناسنامه و يا كدملي موفق به ورود به سيستم نشديد شماره پرونده خود را در گذرواژه وارد نماييد.
 

2- از طریق مسیر زیر در سیستم جامع گلستان:
 
آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود" نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

 تذکر: حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

پذیرفته شدگان گرامی پس از انجام مراحل تکمیل اطلاعات ( تعیین وضعیت نظام وظیفه(آقایان) ، تکمیل اطلاعات دانشجو و تایید آن، اطلاعات ایثارگری) و ارسال فایل مدارک در سیستم گلستان، مرحله اتمام پذیرش غیرحضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو و چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری را انجام دهید تا پذیرش غیرحضوری کامل شود.



 پس از تکمیل کلیه مراحل پذیرش غیرحضوری، ظرف حداکثر 48 ساعت کاری، کارشناسان آموزشی دانشگاه مدارک را بررسی و ثبت نام دانشجویان را نهایی می کنند. سپس باید برای پرداخت شهریه ثابت و انتخاب واحد در سیستم جامع گلستان اقدام نمایید. زمان انتخاب واحد از 99/11/1 می باشد. كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه ثابت مي باشند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. 


 توجه مهم: در صورت نقص مدارک با پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد و موارد به ایشان اعلام خواهد گردید. لذا توجه داشته باشید که شماره تماس های خود را به صورت دقیق در سیستم گلستان وارد نمایید تا امکان ارتباط سریع کارشناسان دانشگاه با شما فراهم باشد.



 
 نکته مهم 1: با توجه به اعلام سازمان سنجش مبني بر اخذ کد رهگیری تاییدیه مدارک تحصیلی از  سامانه تاییدیه تحصیلی به آدرس http://emt.medu.ir   پذیرفته شدگان گرامی لازم است ضمن ورود به سامانه فوق الذکر با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادرکننده مدرک، برای دانشگاه، تقاضای استعلام مدرک تحصیلی نمایند.
پس از انجام مراحل ثبت درخواست، شماره پیگیری صادر می شود که به صورت پیامک برای موبایل متقاضی ارسال می شود. مبلغ دریافتی از متقاضی در این مرحله نیز دوهزار و سیصد تومان است. شماره پیگیری دریافتی از این سامانه را در بخش مربوط به کد رهگیری تاییدیه در منوی پذیرش غیرحضوری سیستم گلستان وارد نموده و سپس رسید دریافتی از سامانه تاییدیه تحصیلی را نیز در سایت گلستان بارگذاری نمایند.

برای دریافت فایل راهنمای سامانه تاییدیه تحصیلی،   اینجا کلیک کنید 

سپس کد رهگیری دریافتی از سامانه آموزش و پرورش را در پردازش 20660 (ثبت كد رهگيري تأييديه ديپلم و پيش دانشگاهي توسط دانشجو) سامانه گلستان ثبت نمایید (دقت شود در صورت ثبت اشتباه این کد رهگیری، تأییدیه تحصیلی مشاهده نخواهد شد).

 

شایان ذکر است فرایند درخواست و صدور تأییدیه تحصیلی در اداره آموزش و پرورش بین 72 ساعت تا یک هفته می‌باشد.



نکته مهم 2: لازم به ذکر است که پس از پذیرش نهایی، باید از شناسه کاربری: شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه برای ورود به سیستم جامع گلستان استفاده کنید.



نکته مهم 3: پذيرفته شدگان مشمول نظام وظيفه و اتباع خارجی، پس از تکمیل ثبت نام غیرحضوری، با همراه داشتن اصل و کپی مدارک به صورت حضوری به قسمت آموزش دانشگاه مراجعه نمایند. 



نکته مهم 4: دانشگاه پیام نور در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و ۴ دهم درصد را برای کلیه دانشجویان فراهم کرده و دانشجویان عزیز از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.
برای اطلاع از شرایط اخذ وام های مختلف دانشگاه پیام نور برای دانشجویان،  اینجا کلیک کنید  

 

نکته مهم 5:  پیش از انتخاب واحد، لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی رشته خود را دریافت و مطابق آن انتخاب واحد نمایید. برای اطلاع از لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور بر روی لینک زیر کلیک کنید:



نکته مهم 6:  با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، در این مرحله هیچ نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نمی باشد. زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده فیزیکی متعاقبا از طریق همین سایت و همچنین کانالهای اطلاع رسانی دانشگاه اعلام خواهد شد.



 نکته مهم 7: راهنمای پرداخت شهریه: 

پرداخت آنلاین شهریه : ورود به سیستم گلستان -> منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو 
توجه: برای پرداخت آنلاین شهریه، به یک کارت بانکی (از مجموعه بانکهای عضو شتاب) که رمز دوم (رمز اینترنتی) آن فعال باشد نیاز دارید. پس از پرداخت شدن شهریه در درگاه بانک، انتخاب گزینه «تکمیل خرید و انتقال به سایت پذیرنده» و سپس انتخاب گزینه «بازگشت به سیستم گلستان» برای تکمیل فرآیند پرداخت شهریه الزامی است. در غیر این صورت شهریه پرداختی شما در سیستم جامع گلستان ثبت نشده و مبلغ پرداختی پس از مدتی (حداکثر 72 ساعت) مجددا به حسابتان باز می گردد.

پرداخت شهریه از طریق خودپردازهای بانک صادرات: ورود به سیستم گلستان -> منوی آموزش -> گزارش های آموزش -> شهریه -> لیست ها و آمارها -> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور (مبلغ شهریه و شناسه قبض و شناسه پرداخت در این گزارش ذکر شده است که با استفاده از آنها می توانید از طریق خودپردازهای بانک صادرات، شهریه خود را پرداخت نمایید)

از پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی در بانک جدا خودداری نمایید. زیرا طبق اعلام مدیرکل مالی دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی به هیچ وجه امکان ثبت و رویت در سیستم جامع گلستان را ندارد. 

 

 نکته مهم 8: کلیه کلاس های دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم 1400-1399 به صورت الکترونیکی و در سامانه http://Lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود. توصیه می شود دانشجویان در کلاس های الکترونیکی شرکت نمایند زیرا مواردی همچون راه ارتباط با اساتید، گروه درسی، آزمون میانترم و ... فقط در کلاس اعلام می شود.



نکته مهم 9:  دانشجویان ورودی جدید و مشمول دانشگاه پیام نور در کلیه مقاطع تحصیلی باید علاوه بر انجام مراحل بارگزاری مدارک در سیستم جامع گلستان به سامانه جامع سازمانی سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز مراجعه نمایند.

ضروری است دانشجویان مشمول با مراجعه به سامانه جامع سازمان وظیفه عمومی به نشانی https://services.epolice.ir اطلاعات فردی خود را جهت تعیین وضعیت معافیت تحصیلی تکمیل نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده راهنمای نحوه ثبت اطلاعات در سامانه جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا،  اینجا کلیک کنید  






 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر