برگزیده ها
1399/10/9 سه‌شنبه
اطلاعیه فوری آزمونهای عمومی مقطع کارشناسی
تغییر ساعت برگزاری برخی آزمون ها و اعلام زمان آزمون مجدد برخی دیگر از دروس عمومی در امتحانات نیمسال اول 1400-1399

.






 




 
طبق اعلام مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور و به منظور برگزاری هر چه بهتر آزمونهای دروس عمومی مقطع کارشناسی در سامانه http://sanjesh.pnu.ac.ir ،  ساعت برگزاری برخی از آزمونهای دروس عمومی تغییر پیدا کرده است.


همچنین با توجه به بروز برخی مشکلات در برگزاری آزمونهای روزهای گذشته،  برای برخی دیگر از دروس عمومی نیز زمان آزمون مجدد اعلام گردیده است . لازم به ذکر است که شرکت در آزمون مجدد اجباری نمی باشد و در صورتی که دانشجویی در آزمون مجدد شرکت نماید، نمره دوم ملاک عمل خواهد بود.



تصویر نامه مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور:







الف) دروسی که ساعت برگزاری آزمون آنها در سامانه http://sanjesh.pnu.ac.ir تغییر کرده است (استان تهران):


 

برای مشاهده فایل اکسل لیست دروسی که ساعت برگزاری آزمون آنها در سامانه http://sanjesh.pnu.ac.ir تغییر کرده است (در سراسر کشور) نیز 
اینجا کلیک کنید 


--------------------------------

 
ب) دروسی که برای آنها آزمون مجدد برگزار خواهد شد (استان تهران) به همراه روز و ساعت برگزاری آزمون مجدد در سامانه http://sanjesh.pnu.ac.ir :




 
برای مشاهده فایل اکسل لیست دروسی که برای آنها آزمون مجدد برگزار خواهد شد (در سراسر کشور) به همراه روز و ساعت برگزاری آزمون مجدد در سامانه http://sanjesh.pnu.ac.ir نیز  اینجا کلیک کنید  

مجددا لازم به ذکر است که شرکت در آزمون مجدد اجباری نمی باشد و در صورتی که دانشجویی در آزمون مجدد شرکت نماید، نمره دوم ملاک عمل خواهد بود.












 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر