برگزیده ها
1399/9/30 یکشنبه
معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی خبر داد:
راه اندازی سامانه آنلاین پاسخگویی و ارتباط با دانشجو (SRM) در دانشگاه پیام نور استان تهران

.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر احسان احد مطلقی اعلام کرد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با دانشجو و ثبت تیکت (SRM) جهت ارسال آنلاین درخواست های دانشجویان به کارشناسان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران راه اندازی شد.


معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: سامانه SRM  (Student Relationship management) در راستای تکریم دانشجویان و مدیریت ارتباط دانشجو با بخش های مختلف دانشگاه راه اندازی شده است، دانشجویان درخواست های خود را در این سامانه ثبت می نمایند و در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه بررسی و پاسخ ارسال می شود.


وی عنوان کرد: در شرایط تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور، لزوم عدم تردد در سطح شهرها و استان‌ها و همچنین تداوم دورکاری کارکنان، سامانه ارتباط با دانشجو امکان ثبت آنلاین تیکت (درخواست) بدون مراجعه و یا تماس تلفنی را فراهم می نماید. از دیگر مزایای این سامانه ارائه کد رهگیری درخواست جهت مشاهده روند ارجاع درخواست و پیگیری آن و همچنین نظارت بر پاسخگویی های انجام شده است.


دکتر احد مطلقی گفت: دانشجویان با مراجعه به سامانه پاسخگویی استان تهران به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir  می توانند درخواست خود را ثبت و در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت نمایند.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر