برگزیده ها
1399/9/16 یکشنبه
به مناسبت روز دانشجو انجام شد
دیدار جمعی از اعضای کانون هلال احمر و بسیج دانشجویی دانشگاه با امام جمعه شهرستان دماوند

.





جمعی از دانشجویان عضو کانون هلال احمر و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به مناسبت 16 آذر؛ روز دانشجو با حجت الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی؛ امام جمعه محترم شهرستان دماوند دیدار کردند.

این دیدار با همراهی آقای طاهری؛ ریاست جمعیت هلال احمر و همکاران و نیز دانشجویان فعال کانون های هلال احمر سایر دانشگاههای سطح شهرستان انجام شد.


 

 

امام جمعه شهرستان دماوند طی این دیدار ضمن گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای این روز با تاکید بر اهمیت نقش به سزای دانشجویان در تحولات تاریخ ساز و اساسی کشور از قبل از پیروزی انقلاب تاکنون، فعالیت و پویایی دانشجویان در عرصه های گوناگون و شئونات مختلف زندگی اجتماعی را بسیار اثر بخش دانست و خاطر نشان کرد: حضور پررنگ دانشجوست که اولا فضای دانشگاه را از رخوت و سکون و خاموشی خارج می سازد و ثانیا اثرات حرکت علمی، فرهنگی و اجتماعی آن در جامعه پدیدار می شود.

حجت الاسلام فتاح دماوندی افزود: امروز دانشجو نسبت به مسائل روز جامعه نمی تواند بی تفاوت باشد و در هرکجا که لازم می داند با ورود جهادی و علمی، حرکت موثر و مفید خود را انجام می دهد.

امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، بر این نکته تاکید کرد که دانشجویان باید امروز نقش و جایگاه خود را در ارتباط با عملیاتی نمودن مفاد این بیانیه مشخص و برای آن برنامه ریزی کنند.





 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر