برگزیده ها
1399/9/4 سه‌شنبه
دکتر حیدر امیرپور؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اعلام کرد:
ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر از 5 تا 12 آذر و در 10 رشته و گرایش در دانشگاه پیام نور دماوند

.




رئیس دانشگاه پیام نور دماوند اعلام کرد: ثبت‌نام دوره بیست و یکم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر آغاز و تا ۱۲ آذر ادامه خواهد داشت.

دکتر حیدر امیرپور گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ رشته -گرایش  کارشناسی ارشد در این مرکز دانشگاهی دایر بوده و رشته‌های پرطرفدار و پرمخاطبی نظیر مدیریت استراتژیک، MBA ، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و... با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مواجه شده است.

ایشان در ادامه از امکان تحصیل بدون محدودیت زمانی و مکانی، کلاس ها و آزمون های آنلاین، فرصت مناسب تحصیل برای شاغلان، معلمان و کلیه علاقمندان، پایین ترین شهریه تحصیلی و بالاترین تسهیلات مالی، ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه با کارمزد ۲ درصد، امکان بهره‌مندی از تسهیلات انواع  وام‌های شهریه صندوق رفاه، ارائه کالا کارت به دانشجویان به منظور تهیه لوازم و تجهیزات الکترونیک نیز به عنوان برخی از مزایای تحصیل در این دانشگاه نام برد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند همچنین افزود: بسیاری از موسسات فراگیر در حال تبلیغ برای جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور هستند که هیچ گونه مجوزی برای برگزاری این دوره ها نداشته و تنها تعدادی از این موسسات با کسب مجوز از دفتر آموزش های آزاد وزارت علوم، صرفا به عنوان دوره های آمادگی آزمون فراگیر، اجازه فعالیت دارند. 

دکتر امیرپور بار دیگر تاکید کرد: ثبت نام و شرکت در این موسسات برای آمادگی دوره های فراگیر است و هیچ گونه حقی را برای داوطلب به منظور تحصیل در دانشگاه پیام نور ایجاد نمی کند و پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور فقط از طریق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر و کسب حدنصاب های لازم با ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به آدرس www.sanjesh.org) در زمان اعلام شده امکان پذیر می باشد.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر