برگزیده ها
1399/8/6 سه‌شنبه
اعلام تاریخهای مهم و ارائه راهنماییهای مورد نیاز
اعلام زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی بدون آزمون (با سوابق تحصیلی) ورودی جدید

.






ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی)  به مناسبت پذیرش در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور، به اطلاع می رساند؛

پذیرفته شدگان می بایست از تاریخ 99/7/29 تا 99/8/10 برای انجام 
پذیرش غیرحضوری  به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به آدرس  http://reg.pnu.ac.ir  مراجعه نمایند.

 توجه: مهلت ثبت نام غیرحضوری تا 20 آبان تمدید شد 


 
کلیه پذیرفته شدگان می بایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:
 
شناسه کاربری: شماره پرونده b991 و گذرواژه : شماره ملی
در صورتی که در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد )

 
مثال:
شناسه کاربری: b9915252043
گذرواژه: 0061111111
 
 1: داوطلبانی که کد ملی خود را در اطلاعات ثبت نام وارد نکرده اند گذرواژه آنها شماره شناسنامه خواهد بود.
 
 2: دانشجویان اتباع و دیگر دانشجویانی که با کد ملی و یا شماره شناسنامه موفق به ورود به سیستم گلستان نشده اند، شماره پرونده خود را به عنوان گذرواژه وارد نمایند.
 

 

اطلاعیه مهم مورخ 99/8/14:

به منظور رفاه حال دانشجویان و تسریع در روند ثبت نام اولیه، برخی از مراحل پذیرش غیرحضوری مانند ارسال فایل مدارک و ... فعلا از سیستم حذف شده است.
پذیرفته شدگان گرامی پس از ورود به سایت گلستان و منوی پذیرش غیرحضوری، مرحله تعیین وضعیت نظام وظیفه (آقایان)، تکمیل و تایید اطلاعات شخصی (قسمت اول) و اطلاعات ایثارگری (در صورت وجود) را انجام داده و سپس مرحله اتمام پذیرش غیرحضوری و چاپ فرم مشخصات دانشجو را انجام دهید تا پذیرش کامل شود.

 پس از تکمیل کلیه مراحل پذیرش غیرحضوری، ظرف حداکثر 48 ساعت کاری، کارشناسان آموزشی دانشگاه اطلاعات را بررسی و ثبت نام دانشجویان را نهایی می کنند. سپس باید برای پرداخت شهریه ثابت و انتخاب واحد در سیستم جامع گلستان اقدام نمایید. 

 توجه مهم: در صورت لزوم با پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد و موارد مورد نظر به ایشان اعلام خواهد گردید. لذا توجه داشته باشید که  شماره تماس های خود را به صورت دقیق در سیستم گلستان وارد نمایید  تا امکان ارتباط سریع کارشناسان دانشگاه با شما فراهم باشد.

كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت 50 درصد شهريه ثابت مي باشند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. 

 شما در این مرحله به عنوان پذیرش موقت در سیستم ثبت خواهید شد. برای پذیرش نهایی تا 99/9/7 فرصت خواهید داشت که با ورود به سیستم گلستان طبق اطلاعیه ای که متعاقبا صادر خواهد شد سایر اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و تصویر مدارک لازم را ارسال نمایید.



 

توجه:
با توجه به اعلام سازمان سنجش مبني بر اخذ کد رهگیری تاییدیه مدارک تحصیلی از  سامانه تاییدیه تحصیلی به آدرس http://emt.medu.ir   پذیرفته شدگان گرامی لازم است ضمن ورود به سامانه فوق الذکر با درج مشخصات فردی و مشخصات مدرک تحصیلی خود از منطقه آموزش و پرورش صادرکننده مدرک، برای دانشگاه، تقاضای استعلام مدرک تحصیلی نمایند.
پس از انجام مراحل ثبت درخواست، شماره پیگیری صادر می شود که به صورت پیامک برای موبایل متقاضی ارسال می شود. مبلغ دریافتی از متقاضی در این مرحله نیز دوهزار و سیصد تومان است. شماره پیگیری دریافتی از این سامانه را در بخش مربوط به کد رهگیری تاییدیه در منوی پذیرش غیرحضوری سیستم گلستان وارد نموده و سپس رسید دریافتی از سامانه تاییدیه تحصیلی را نیز در سایت گلستان بارگذاری نمایند.
برای دریافت فایل راهنمای سامانه تاییدیه تحصیلی، 
  اینجا کلیک کنید 





نکته مهم 1: لازم به ذکر است که پس از پذیرش نهایی، باید از شناسه کاربری: شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه برای ورود به سیستم جامع گلستان استفاده کنید.



نکته مهم 2: همچنین لازم به ذکر است، دانشگاه پیام نور در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و ۴ دهم درصد را برای کلیه دانشجویان فراهم کرده و دانشجویان عزیز از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند.
برای مشاهده شرایط اخذ وام های مختلف دانشگاه پیام نور برای دانشجویان، 
 اینجا کلیک کنید 


نکته مهم 3: برای دریافت و مشاهده (فایل pdf.) راهنمای کامل و تصویری پذیرش غیرحضوری، ثبت نام و انتخاب واحد،
 اینجا کلیک کنید
 


نکته مهم 4:  پیش از انتخاب واحد، لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی رشته خود را دریافت و مطابق آن انتخاب واحد نمایید.
برای اطلاع از لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور بر روی لینک زیر کلیک کنید:


نکته مهم 5:  با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، در این مرحله هیچ نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نمی باشد. زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده فیزیکی متعاقبا از طریق همین سایت و همچنین کانالهای اطلاع رسانی دانشگاه اعلام خواهد شد.



 نکته مهم 6: راهنمای پرداخت شهریه: 

پرداخت آنلاین شهریه : ورود به سیستم گلستان -> منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو 
توجه: برای پرداخت آنلاین شهریه، به یک کارت بانکی (از مجموعه بانکهای عضو شتاب) که رمز دوم (رمز اینترنتی) آن فعال باشد نیاز دارید. پس از پرداخت شدن شهریه در درگاه بانک، انتخاب گزینه «تکمیل خرید و انتقال به سایت پذیرنده» و سپس انتخاب گزینه «بازگشت به سیستم گلستان» برای تکمیل فرآیند پرداخت شهریه الزامی است. در غیر این صورت شهریه پرداختی شما در سیستم جامع گلستان ثبت نشده و مبلغ پرداختی پس از مدتی (حداکثر 72 ساعت) مجددا به حسابتان باز می گردد.


پرداخت شهریه از طریق خودپردازهای بانک صادرات: ورود به سیستم گلستان -> منوی آموزش -> گزارش های آموزش -> شهریه -> لیست ها و آمارها -> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور (مبلغ شهریه و شناسه قبض و شناسه پرداخت در این گزارش ذکر شده است که با استفاده از آنها می توانید از طریق خودپردازهای بانک صادرات، شهریه خود را پرداخت نمایید)

از پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی در بانک جدا خودداری نمایید. زیرا طبق اعلام مدیرکل مالی دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی به هیچ وجه امکان ثبت و رویت در سیستم جامع گلستان را ندارد. 


 
 نکته مهم 7: کلیه کلاس های دانشگاه پیام نور در نیمسال اول 1400-1399 به صورت الکترونیکی و در سامانه http://Lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود. توصیه می شود دانشجویان در کلاس های الکترونیکی شرکت نمایند زیرا مواردی همچون راه ارتباط با اساتید، گروه درسی، آزمون میانترم و ... فقط در کلاس اعلام می شود.


 نکته مهم 8: دانشجویانی که قصد تغییر رشته دارند باید حداقل دوازده واحد را با معدل بالای 12 بگذرانند تا در ترم بعد بتوانند درخواست تغییر رشته بدهند. این دانشجویان توجه داشته باشند که دروس حفظ جزء سی قرآن کریم، ارزش های دفاع مقدس و حقوق شهروندی جزو واحدهای فوق محسوب نمی شود و نباید آنها را انتخاب نمایند.





 نکته مهم 9:  دانشجویان ورودی جدید و مشمول دانشگاه پیام نور در کلیه مقاطع تحصیلی باید علاوه بر انجام مراحل بارگزاری مدارک در سیستم جامع گلستان به سامانه جامع سازمانی سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز مراجعه نمایند.

ضروری است دانشجویان مشمول با مراجعه به سامانه جامع سازمان وظیفه عمومی به نشانی https://services.epolice.ir اطلاعات فردی خود را جهت تعیین وضعیت معافیت تحصیلی تکمیل نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده راهنمای نحوه ثبت اطلاعات در سامانه جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا،  اینجا کلیک کنید  



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر