برگزیده ها
1399/7/20 یکشنبه
به منظور ارتقاء سامانه آموزش الکترونیک
کلیه کلاسهای مجازی دانشگاه تا پایان هفته (24 مهرماه) لغو شد.

.





به منظور ارتقاء سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور استان تهران، کلیه کلاس های الکترونیکی استان تا 24 مهرماه لغو شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران، در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 کلیه کلاس های دانشگاه پیام نور استان تهران در بستر سامانه آموزش الکترونیک استانی به نشانی  http://Lms.tpnu.ac.ir  برگزار می شود. کاربران فعال این سامانه در یک ساعت حدود 3500 نفر و طی یک روز به طور میانگین 10000 نفر شامل دانشجویان، اساتید و کارشناسان آموزش مجازی در سطح استان و همچنین منطقه یک است.

با توجه به اینکه تعداد کاربران فعال در سامانه به طور همزمان، بار زیادی را بر سرورها ایجاد نموده است که موجب اختلال سخت افزاری سرورها، بروز مشکل در برگزاری کلاس ها و در نتیجه ایجاد نارضایتی در بین دانشجویان و اساتید شده است، به همین سبب کلیه کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان تهران از تاریخ 20 مهر تا 24 مهرماه لغو شد.

برای رفع اختلال پیش آمده مقرر شد با راه اندازی سرورهای جدید، تغییرات اساسی در ساختار و تعداد سرورها و همچنین تقسیم بندی رشته ها بر روی سرورهای جدید صورت پذیرد و از هفته آینده سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور استان تهران با کیفیت و پشتیبانی مناسب در دسترس دانشجویان و اساتید گرامی قرار خواهد گرفت.



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر