برگزیده ها
1399/6/4 سه‌شنبه
اطلاعیه مهم امتحانات:
راهنمای جامع برگزاری امتحانات ترم تابستان 1399

.





با توجه به استمرار شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا و ضرورت ارتقای کیفیت دروس و صیانت از سلامت دانشجویان، امتحانات ترم تابستان در قالب  «دروس خودخوان»  و  «دروس دارای استاد»  به شیوه های جداگانه برگزار می شود.




 الف) دروس خودخوان 

آزمون های دروس خودخوان به صورت متمرکز و از طریق مرکز سنجش و آزمون دانشگاه مطابق با تقویم آموزشی و برنامه امتحانی اعلام شده در این دوره برگزار می شود.

دانشجویان باید در روز و ساعت امتحان (که در کارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428) اعلام شده است) از طریق سامانه مرکز سنجش و آزمون  (به نشانی http://sanjesh.pnu.ac.ir)  در آزمون مربوطه شرکت کنند.

 توجه مهم: ورود به سامانه فوق الذکر فقط در روز آزمون هر درس خودخوان امکانپذیر می باشد 


 نحوه ورود: 
گذرواژه : شماره دانشجویی
رمز عبور : کد ملی

دانشجویان غیرایرانی و مهمان از سایر دانشگاه‌ها 
گذرواژه و رمز عبور : هر دو شماره دانشجویی


راهنمای استفاده از این سامانه، آدرس درگاه های ورود به آزمون برای دانشجویان و تمامی اطلاعیه های به روز در تارنمای http://azmoon.pnu.ac.ir اطلاع رسانی شده است.

 توجه:  برای مشاهده (فایل pdf.) راهنمای کامل و تصویری برگزاری  آزمون دروس خودخوان  در سامانه فوق الذکر،  اینجا کلیک کنید  




 ب) دروس عادی (دروس دارای استاد) 

ارزشیابی دروس عادی یا دروس دارای استاد طبق دستورالعمل نیمسال دوم 98-99 و به صورت غیرحضوری توسط استانها برگزار می شود.
 

سامانه آموزش الکترونیک منطقه یک دانشگاه پیام نور (استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان) به آدرس  http://Lms.tpnu.ac.ir  می باشد و کلاسها و آزمونهای دروس دارای استاد از طریق این سامانه برگزار خواهد شد.


 نحوه ورود: 
گذرواژه : شماره دانشجویی
رمز عبور : کد ملی (بدون صفر ابتدایی)

دانشجویان غیرایرانی و مهمان از سایر دانشگاه‌ها 
گذرواژه و رمز عبور : هر دو شماره دانشجویی


 توجه:  برای مشاهده (فایل pdf.) راهنمای کامل و تصویری برگزاری  آزمون دروس عادی (دارای استاد)  در سامانه فوق الذکر،  اینجا کلیک کنید 





 نکات مهم: 

 نکته 1:  دانشجویانی که امکان استفاده از ابرازهای هوشمند مورد نیاز را ندارند، لازم است روز قبل آزمون موضوع را به مرکز یا واحد محل تحصیل خود اعلام کنند. برگزاری امتحانات این دسته از دانشجویان توسط مرکز یا واحد تحصیل انجام می شود و مراکز و واحدهای مربوطه موظف هستند، تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

 نکته 2:  کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستان سال تحصیلی 99-1398 ( گزارش 428 ) در سیستم جامع گلستان از روز شنبه 25 مردادماه فعال می شود.
دانشجویان محترم می توانند برای اطلاع از تاریخ دقیق برگزاری امتحانات خود (که به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار می شود) از طریق مسیر زیر، این کارت را مشاهده نموده و از آن پرینت بگیرند:
منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> دانشجو ==> اطلاعات ثبت نام و امتحان ==> 428- برنامه امتحان پایان ترم دانشجو
( در صفحه ای که باز می شود، در جدول پارامترهای خاص، قسمت ترم دانشجو را بررسی نمایید. اگر شماره ترم 3983 نیست، آن را اصلاح کنید و سپس بر روی « مشاهده گزارش» کلیک نمایید)



 اطلاعیه فوری امتحانات (مورخ 99/5/28): 
 برگزاری آزمون مجدد دروس خودخوان روز 26 مرداد در روز چهارشنبه 5 شهریور 
ضمن تشكر از زحمات ستاد امتحانات كشور در روز اول امتحانات تابستان جاري (روز یکشنبه 26 مرداد 99)، به استحضار مي رساند حسب دستور مساعدت معاون محترم آموزشي، با توجه به اعلام متعدد دانشجويان دروس خودخوان كه براي اولين بار در سامانه مركز سنجش و آزمون، در امتحان خود شركت كرده اند و موفق به بارگذاري پاسخنامه خود نشدند و همچنين دانشجوياني كه در نوبت سوم با دستور خطا مواجه شده اند، آزمون مجدد دروس مربوطه در روز چهارشنبه 5 شهریور 99 در همان ساعات و نوبت امتحانی روز اول برای دانشجویان فوق الذکر در سامانه مرکز آزمون به نشانی http://sanjesh.pnu.ac.ir برگزار خواهد شد.
 



 اطلاعیه فوری امتحانات (مورخ 99/6/4): 
 برگزاری آزمون مجدد دروس خودخوان روزهاي 26 و 27 مرداد در روزهاي 5 و 12 شهریور 

با توجه به اعلام برخی از دانشجويان دروس خودخوان كه براي اولين بار در سامانه مركز سنجش و آزمون، در امتحان خود شركت كرده اند و موفق به بارگذاري پاسخنامه خود نشدند و همچنين دانشجوياني كه با دستور خطا مواجه شده اند، آزمون دروس مذکور در روزهای 26/5/99 و 27/5/99 به ترتیب در روزهای چهارشنبه 5/6/99 و 12/6/99 در همان نوبتهای آزمونی برای دانشجویان فوق الذکر در سامانه مرکز آزمون به نشانی http://sanjesh.pnu.ac.ir برگزار خواهد شد.






 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر