برگزیده ها
1399/4/25 چهارشنبه
مهرداد علیجانی؛ دانش‌آموخته دانشگاه پیام نور مرکز دماوند
کتاب مجنون در جزیره، نوشته مهرداد علیجانی در کمتر از یکسال به چاپ چهارم رسید

.





به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند؛ «مجنون در جزیره» عنوان کتابی است که بخشی از زندگی «معلم شهید محمدرضا علیجانی» را روایت می‌کند؛ کتابی که در قالب مستند و به صورت خاطره‌نویسی با زبانی ساده و روان و گیرا و به دور از هیچ تکلف و مطلب اغراق آمیز و بدون هیچ‌گونه بازی زبانی، داستان زندگی و خاطره‌های شهید را از نوجوانی تا زمان شهادت روایت کرده است.


 



 

 یکی از ویژگی های مهم این کتاب توجه به فعالیت‌های فرهنگی در سال های دفاع مقدس است. این کتاب نشان می دهد که شهدا چقدر به تعلیم و تربیت اهمیت می دادند و علاوه بر حضور در جبهه ها هرگز جبهه‌های فرهنگی را خالی نمی‌گذاشتند.


از مهرداد علیجانی دانش‌آموخته رشته مهندسی کامپیوتر مرکز دماوند که هم اکنون به عنوان معلم در این شهرستان مشغول است کتاب دیگری بنام «در آغوش آرامش» نیز به چاپ رسیده است.


دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز برای آقای مهرداد علیجانی، سلامتی و موفقیت روزافزون در همه مراحل زندگی را از درگاه خداوند متعال مسالت می نماید.





 

كلمات كليدي : مجنون در جزیره , کتاب مجنون در جزیره , مهرداد علیجانی , دانشگاه پیام نور مرکز دماوند , دماوند , دانشگاه پیام نور , معلم شهید محمدرضا علیجانی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر