برگزیده ها
1397/12/21 سه‌شنبه
آیین کاشت بیش از ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند/ دکتر حیدر امیرپور: مطالعه و اجرای طرح کاشت درختچه و گل‌های زینتی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند (تاریخ درج خبر: 21/12/97)

.


به مناسبت هفته منابع طبیعی و به منظور گرامیداشت روز درختکاری، آیین کاشت بیش از ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در روز سه شنبه 21 اسفند 97؛ روز منابع طبیعی، مردم، مجامع علمی و دانشگاهی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان دماوند و همچنین ریاست، اساتید، کارکنان و دانشجویان این مرکز برگزار شد.

 


 

دکتر حیدر امیرپور، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در این مراسم اظهار داشت: در سال‌های اخیر حدود ۱۰۰۰ اصله نهال در این مرکز دانشگاهی کاشته شده است و با عنایت به شرایط اقلیمی مناسب شهرستان و نیز با استفاده از ظرفیت های اساتید و دانشجویان رشته کشاورزی و گرایشهای مربوطه، در زمینه کاشت و نگهداری نهال و درختچه و گل‌های زینتی طرح هدفمندی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در دست مطالعه و اجراست.
 


 

دکتر امیرپور در ادامه ضمن اشاره به اینکه ما در حوزه کشاورزی و باغداری نیاز به بروزرسانی سطح معلومات قشر ذیربط داریم، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی خود آماده برگزاری دوره‌های آموزشی، علمی، کارآفرینی و اشتغال برای کشاورزان، باغداران و مسئولین حوزه کشاورزی شهرستان دماوند می‌باشد.




 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند و مهندس حجتی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نیز طی سخنانی به بیان اهمیت حفظ منابع طبیعی و نقش مردم بویژه دانشگاهیان در این امر پرداختند و بر ضرورت انجام کار علمی و تحقیقاتی در این زمینه تاکید کردند. سپس آیین کاشت نهال در محوطه فضای سبز دانشگاه پیام نور مرکز دماوند انجام گردید.
 


















 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر