برگزیده ها
1397/11/25 پنجشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور طی پیامی ضمن تسلیت به خانواده شهدای مدافع وطن و امنیت، حمله تروریستی مزدوران تکفیری در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد (تاریخ درج خبر: 25/11/97)

.




 

دکتر محمدرضا زمانی در پیامی، حمله تروریستی مزدوران تکفیری درسیستان و بلوچستان را محکوم کرد و شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی، در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

حمله تروریستی و ناجوانمردانه مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران، ملت بزرگ ایران را داغدار کرد.


 

 

بدون شک اینگونه جنایات غیر انسانی گروهک تروریستی که هدفی جز ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت ایران ندارند، با شکست مواجه شده و این اقدامات جنایتکارانه به هیچ عنوان از عزم و اراده ملت بزرگ ایران برای حفظ آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچینن مقابله با تروریسم نخواهد کاست.

اینجانب با نهایت تاسف و تاثر ضمن محکومیت شدید این جنایت ناجوانمردانه و هولناک و ابراز همدردی با خانواده محترم شهدای وطن و امنیت کشور و همچنین مجروحین، شهادت برادران غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر