برگزیده ها
1397/3/6 یکشنبه
دکتر یدالهی، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند ضمن دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از زحمات ریاست، کارکنان و امدادگران این جمعیت تقدیر کرد (تاریخ درج خبر: 6/3/97)

.



ظهر دیروز شنبه 5 خردادماه 97،  رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان با رئیس و کارکنان دیدار کرد.





طی این دیدار، لوح تقدیر دانشگاه بابت برگزاری هرچه بهتر مانور بزرگ امدادی در هفته هلال احمر در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به ریاست، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر اهداء شد و از زحمات آنان قدردانی به عمل آمد.


رئیس دانشگاه پیام نور دماوند که سابقه ریاست شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان را نیز در کارنامه مسئولیت‌های اجرایی خود دارد، در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه امدادگران جمعیت هلال احمر دماوند از برگزاری مانور بزرگ امدادی در نیمه اردیبهشت ماه در دانشگاه پیام نور که با همکاری کانون دانشجویی و هلال احمر انجام شد، تقدیر کرد.


دکتر مهدی یدالهی گفت: حضور فعال دانشجویان در این کانون و برگزاری دوره های آموزشی برای داوطلبان و نمایش این توانمندیها در قالب مانور باعث جذب بیشتر داوطلبین در این کانون خواهد شد؛ برای هرگونه حمایت و پشتیبانی دانشگاه از فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه کانون آمادگی داریم.





در ادامه نشست، رئیس جمعیت هلال احمر دماوند نیز با ابراز خرسندی از فعالیت بسیار خوب کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور گفت: این کانون از سال ۸۲ کار خود را آغاز کرد و فعالیت‌های بسیار متنوعی در قالب امدادی و فرهنگی ورزشی در این چندسال انجام گرفته است.


سعید طاهری افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی امدادی و کمک های اولیه، برگزاری مانورهای امدادرسانی و … در سطح دانشگاه، برپایی پایگاه تست سلامت و عضوگیری به‌ مناسبت‌های گوناگون، برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای تفریحی و… از جمله فعالیت‌هایی است که در سابقه این کانون می‌درخشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که به دلیل همین فعالیت‌های چشمگیر، دبیران وقت کانون هلال احمر پیام نور در سال گذشته و دوره‌های قبل موفق به کسب عناوین برگزیده کشوری بین دبیران کانون‌های سراسر کشور شدند.


در این دیدار دو طرف بر لزوم حمایت و همراهی بیش از پیش مسؤولان جمعیت هلال احمر و دانشگاه با دانشجویان فعال در زمینه های فرهنگی به ویژه کانون هلال احمر تاکید و اظهار امیدواری کردند اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت های کاری به ایشان و در نظر گرفتن مشوق‌های فرهنگی و جذب بیشتر داوطلبان درکانون‌های دانشجویی روز به ‌روز بر جمعیت داوطلبان و امدادگران سطح شهرستان بیافزاید.






در پایان این دیدار، لوح یادبود و تقدیر دانشگاه پیام نور به مسئولین هلال احمر شهرستان دماوند اهدا شد؛ همچنین یک دست لباس امدادی از طرف هلال احمر شهرستان به رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند اهدا گردید.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر